آیا چت بات ChatGPT می تواند کابران را به یاد بیاورد؟

ویژگی چت بات ChatGPT با نام دستورهای سفارشی به کاربران کمک خواهد کرد تا با تایپ کمتر بتوانند نتیجه درخواست های خود را دریافت کنند. در واقع با این ویژگی چت بات برخی از اطلاعات کاربران را برای همیشه ثبت کرده و به یاد می آورد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی […]

ویژگی چت بات ChatGPT با نام دستورهای سفارشی به کاربران کمک خواهد کرد تا با تایپ کمتر بتوانند نتیجه درخواست های خود را دریافت کنند. در واقع با این ویژگی چت بات برخی از اطلاعات کاربران را برای همیشه ثبت کرده و به یاد می آورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید چت بات ChatGPT که پر نسخه بتا عرضه شده و به کاربران اسمرلک پلاس ارائه میشود برخی از اطلاعات کاربران را همیشه به یاد داشته و این کار به کاربران کمک می کند تا کمتر تایپ کنند.

جوان جانگ، مسئول بخش رفتارهای مدل و محصول در شرکت OpenAI در مورد این ویژگی گفته است: در هال حاضر اگر بخواهید از این چت بات استفاده کنید اطلاعاتی در مورد شما ندارد. زیرا تمام اطلاعاتی که از او دریافت کرده‌اید را فراموش می کند. اما ممکن است مواردی مشترک در تمام مکالمات شما وجود داشته باشد.

جانگ برای نشان دادن این ویژگی به چند مثال اشاره کرد. به عنوان مثال می توان عبارت کن کلاس سوم تدریس میکنم را در این قابلیت قرار دهید. در این هنگام هر گاه در مورد موضوعی از ربات سوال کنید، این چت بات پاسخ های خود را با توجه به سن دانش آموزان و گروه سنی گفته شده به شما ارائه می کند. یا اگر به عنوان آشپز تهیه غذا برای ۶ نفر را در این قابلیت ثبت کنید، این چت بات از این پس تهیه غذا و روش های ارائه شده را تنها برای این تعداد به شما نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال