دوربین جدید کانن، قابلیت ثبت تصاویر سلفی را دارد

کنن نسبتا از زمان معرفی دوربین میرور لس (بدون آینه) EOS M6 در ماه فوریه خبر خاصی برای علاقه‎مندان خود نداشته است ولی این شرکت به نظر خود را آماده کرده است تا به زودی دوربین دیگری را معرفی کند. این دوربین تحت عنوان PowerShot SX730 HS از نوع Point and Shoot (نشانه بگیر و […]

کنن نسبتا از زمان معرفی دوربین میرور لس (بدون آینه) EOS M6 در ماه فوریه خبر خاصی برای علاقه‎مندان خود نداشته است ولی این شرکت به نظر خود را آماده کرده است تا به زودی دوربین دیگری را معرفی کند. این دوربین تحت عنوان PowerShot SX730 HS از نوع Point and Shoot (نشانه بگیر و عکاسی کن)  با یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی CMOS، آخرین پردازنده‎ی Digic 6، لنزهای 4.3-172 میلی‎متری با زوم 40x (فاصله‎ی کانونی معادل 24-960 میلی‎متر) و یک ال‎سی‎دی 3 اینچی با قابلیت کج کردن معرفی خواهد شد که به کاربر اجازه می‎دهد تصاویر سلفی با کیفیت بالا بگیرد. شرکت کنن حتی دو حالت عکاسی “Skin” و “self-portrait” را در دوربین خود لحاظ کرده است تا تصاویر سلفی گرفته شده از نظر زیبایی بهتر بوده و ظاهر یکدست‎تری داشته باشند.

همانند با اکثر دوربین‎های دیجیتالی که این روزها در بازار دیده می‎شوند، دوربین SX720 HS کنن هم‎چنین دارای قابلیت‎های ارتباطی بلوتوث، NFC و وای‎فای است تا کاربر بتواند برای گرفتن تصاویر بصورت بی‎سیم از راه دور آن را کنترل کند. از قابلیت‎های دیگر این دوربین هم‎چنین می‎توان به قابلیت ضبط ویدئوهای فول اچ‎دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه و باتری که امکان شارژ آن از طریق کابل یو‎اس‎بی وجود دارد، اشاره کرد. این دوربین در ماه ژوئن میلادی با قیمت 400 دلار وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال