سری بازی‌های مگامن به اندروید می‌آید

شرکت کپکام، سازنده‌ی عنوان محبوب مگامن امروز رسما اعلام کرد که تمامی نسخه‌های این بازی را برای اندروید منتشر می‌کند. کپکام قرار است این بازی را کمتر از یک ماه دیگر در ژاپن برای اندروید عرضه کند و فعلا صحبتی از انتشار نسخه‌های این بازی برای دیگر مناطق به عمل نیامده است. بازی مگامن، بازی […]

شرکت کپکام، سازنده‌ی عنوان محبوب مگامن امروز رسما اعلام کرد که تمامی نسخه‌های این بازی را برای اندروید منتشر می‌کند. کپکام قرار است این بازی را کمتر از یک ماه دیگر در ژاپن برای اندروید عرضه کند و فعلا صحبتی از انتشار نسخه‌های این بازی برای دیگر مناطق به عمل نیامده است.

بازی مگامن، بازی اکشن پلتفرمی است که به خاطر درجه‌ی سختی بسیار بالای آن شناخته می‌شود. بازیکنان باید شخصیت اصلی این بازی را که در ژاپن به نام Rockman شناخته می‌شود کنترل کنند.  همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد کپکام برای این بازی از همان نسبت نمایشگر  4:3 استفاده کرده و کنترل‌های بازی را در کنار قسمت خالی نمایشگر قرار داده است.

از دیگر خبرهای مربوط به دنیای بازی‌های موبایلی می‌توان به غوغای بازی Super Mario Run برای پلتفرم iOS اشاره کرد که روز گذشته برای این سیستم‌عامل عرضه شده است. این بزای توانسته در صدر جدول بازی‌های رایگان اپ‌استور قرار بگیرد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است.