ثبت تصاویری از صخره های بسیار جذاب مریخ توسط استقامت

مریخ نورد استقامت که اکنون برای کاوش های بیشتر وارد منطقه تحت عنوان Bacon Strip شده است، تصاویر شگفت انگیزی از صخره های بسیار جذاب این سیاره سرخ منتشر کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، منطقه Bacon Strip یا نوار بیکل بر اساس ظاهر سطح زمین در این منطقه نامگذاری شده […]

مریخ نورد استقامت که اکنون برای کاوش های بیشتر وارد منطقه تحت عنوان Bacon Strip شده است، تصاویر شگفت انگیزی از صخره های بسیار جذاب این سیاره سرخ منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، منطقه Bacon Strip یا نوار بیکل بر اساس ظاهر سطح زمین در این منطقه نامگذاری شده است. تیم Perseverance در توئیت اخیر خود چند تصویر ارسالی از مریخ نورد استقامت را به اشتراک گذاشت. در این توییت آمده است: صخره های دیدنی مریخ منظره ای زیبا را تشکیل دادند. تیم ما نیز از این بابت بسیار خوشحال است.

 قرار است مریخ نورد استقامت در این منطقه مهم برخی از اهداف اصلی خود را دنبال کند. یکی از مهمترین هدف استقامت در کاوش این منطقه بررسی وجود حیات میکروبی در گذشته آن خواهد بود. کن فارلی دانشمند این پروژه در وب سایت ناسا گفته است در صخره های اصلی منطقه دلتایی به دنبال نشانه هایی از حیات باستانی خواهیم بود. زیرا فکر میکنیم احتمالاً این صخره ها در قدیم همانند گلی در کف دریاچه جیزرو قرار داشتند. اکنون مریخ نورد ناسا در حال جمع‌آوری نمونه‌های سنگی است تا بتواند در آینده از آن برای مطالعات بیشتر از سطح سیاره مریخ استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال