کنترل پنکه سقفی به کمک دستیار صوتی آمازون و گوگل

پنکه Haiku، پنکه ای هوشمند است که کار را برای کاربران آن ساده می کند. این پنکه مجهز به ترموستات بوده و هوای خانه را به طور متعادلی تنظیم می کند، در صورت سرد بودن هوا خاموش شده و یا در صورتی که هوا گرم تر از درجه ای باشد که کاربر آن را انتخاب […]

پنکه Haiku، پنکه ای هوشمند است که کار را برای کاربران آن ساده می کند. این پنکه مجهز به ترموستات بوده و هوای خانه را به طور متعادلی تنظیم می کند، در صورت سرد بودن هوا خاموش شده و یا در صورتی که هوا گرم تر از درجه ای باشد که کاربر آن را انتخاب کرده بوده؛ خود به خود روشن می شود.

این پنکه سقفی با اتصال به اپلیکیشن مخصوص خود بر روی هر دو سیستم عامل Ios وAndroid بر روی تلفن همراه کاربران از راه دور نیز کنترل می شود. این اتصال از طریق بلوتوث و یا وای فای صورت می گیرد. همچنین با استفاده از کنترل این پنکه های سقفی نیز می توان آن ها را از راه دور با فشردن دکمه ای بر روی صفحه نمایش آن تنظیم کرد. این پنکه ها به راحتی بر روی تمامی انواع سقف های چوبی، آلومینیومی و حتی شیشه‌ای متصل می شوند و با پیروی از فناوری هواپیماهای فوق پیشرفته طراحی شده اند؛ چرا که تیغه های آن ها قدرتمند تر از تیغه های پنکه های معمولی بوده و هوا را خنک تر می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، از جمله مهم ترین ویژگی های این پنکه های پیشرفته، اتصال آن ها به دستیار صوتی الکسا آمازون و همچنین دستیار صوتی گوگل است. هدایت آن ها از طریق فرمان های صوتی سهولت کار با این پنکه ها را افزایش می دهد. به طوری که کاربران در هر کجای خانه و یا محل کار خود که باشند با استفاده از عبارت فرمانی ه «الکسا پنکه را روشن کن»؛ پنکه را کنترل کرده و آن را فعال می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال