محدودیت 140 کاراکتری شبکه اجتماعی توییتر همچنان باقی خواهد ماند

طی چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر حذف محدودیت 140 کاراکتری توئیتر شنیده می‌شد. این شایعات به قدری قوت گرفتند که بسیاری خود را آماده‌ی این موضوع و ترک این شبکه‌ی اجتماعی کرده بودند. حال مدیر عامل این شبکه به طور رسمی اعلام کرد که محدودیت 140 کاراکتری توئیتر همچنان پابرجا خواهد ماند و هرگز […]

طی چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر حذف محدودیت 140 کاراکتری توئیتر شنیده می‌شد. این شایعات به قدری قوت گرفتند که بسیاری خود را آماده‌ی این موضوع و ترک این شبکه‌ی اجتماعی کرده بودند. حال مدیر عامل این شبکه به طور رسمی اعلام کرد که محدودیت 140 کاراکتری توئیتر همچنان پابرجا خواهد ماند و هرگز حذف نخواهد شد.

Jack Dorsey مدیر عامل توئیتر در مصاحبه‌‌ی خود با شبکه‌ی تلوزیونی NBC آمریکا اذعان داشت که محدودیت 140 کاراکتری توئیتر باقی می‌ماند و آن‌ها هرگز قصد حذف آن را نداشته‌اند. این در حالی است که وی در همان زمانی که این شایعات به اوج خود رسیده بودند تصویری را از محیط جدید توئیتر با کاراکترهای بسیار زیادی منتشر کرد.

شایعات گذشته حاکی از این بودند که تویئتر محدودیت 140 کاراکتری خود را حذف و به 10 هزار کاراکتر افزایش خواهد یافت. منابع معتبری از جمله Wall Street Journal  و Recode  این خبر را منتشر کرده بودند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال