فروشگاههای زنجیره ای می‌توانند فناوری فروش آمازون را خریداری کنند

فناوری فروش آمازون بدین صورت است که کلیه مشتری ها می توانند بدون مراجعه به صندوقدار خریدهای خود را حساب کنند. اکنون آمازون قصد دارد تا این فناوری را به فروشگاههای زنجیره ای بفروشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تمامی فروشگاههای زنجیره ای در کنار تمام تسهیلات ارائه شده به مشتریان و […]

فناوری فروش آمازون بدین صورت است که کلیه مشتری ها می توانند بدون مراجعه به صندوقدار خریدهای خود را حساب کنند. اکنون آمازون قصد دارد تا این فناوری را به فروشگاههای زنجیره ای بفروشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تمامی فروشگاههای زنجیره ای در کنار تمام تسهیلات ارائه شده به مشتریان و برای سهولت در خرید می توانند از فناوری آمازون به نام Just Walk Out استفاده کنند. این فناوری نیاز خریدار برای مراجعه به صندوقدار را حذف کرده است. کارکرد این فناوری بدین صورت است که مشتریان میتوانند با معرفی حساب بانکی خود، کلیه اقلام خریداری شده را انتخاب و معرفی کنند و در نهایت در زمان خروج مبلغ کلیه خریدها از حساب شخص کاسته شود.

شرکت آمازون تصمیم رفته تا این فناوری را به فروشگاههای زنجیره ای بفروشد. بدین ترتیب فروشگاهها دیگر به صندوقدار نیاز نخواهند داشت. همچنین با توجه به کاهش زمان خرید برای مشتریان، با استقبال آنها نیز روبرو خواهد شد. از مهمترین مزیت این فناوری استفاده نکردن از یک اپلیکیشن خاص است. مشتری تنها با معرفی کارت بانکی خود به دستگاه و ایجاد یک سبد خرید مجازی می تواند کلیه فرآیند خرید را توسط هوش مصنوعی انجام دهد. آمازون هنوز قیمتی برای این فناوری اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال