تغییرات سرویس Family Link گوگل نظارت والدین را آسان تر می کند

گوگل با اعمال تغییراتی در فمیلی لینک به خانواده ها کمک می کند تا راحت تر بتوانند نظارت بر خریدهای درون برنامه ای کودکان خود را انجام دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش گیزمودو، با تغییرات اعمال شده در فروشگاه گوگل پلی اکنون خانواده ها با مشکلات کمتری دین و […]

گوگل با اعمال تغییراتی در فمیلی لینک به خانواده ها کمک می کند تا راحت تر بتوانند نظارت بر خریدهای درون برنامه ای کودکان خود را انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش گیزمودو، با تغییرات اعمال شده در فروشگاه گوگل پلی اکنون خانواده ها با مشکلات کمتری دین و پنجه نرم می کنند. زمانی که کودکان در حال استفاده از یک اپلیکیشن هستند ممکن است بابت خریدهای درون برنامه ای هزاران دلار هزینه کنند. این خرید درون برنامه ای که بدون اجازه و اطلاع والدین صورت می‌گیرد می تواند برای اپ ها جریمه به دنبال داشته باشد. همانند بازی فورت نایت که این اتفاق برای آن به دفعات تکرار شد و در نهایت اپیک گیمز جریمه سنگینی نیز پرداخت کرد.

در حال حاضر در قابلیت گوگل فمیلی والدین می توانند بر خریدهای محتواهای پولی و درون برنامه ای نظارت داشته باشند و آنها برای این خریدها تعیین کننده نهایی خواهند بود. در این زمان درخواستی توسط کودک برای والدین ارسال میشود و قبل از تایید نمی توان خریدی انجام داد.

با تغییرات جدید اعمال شده امکان مشاهده خرید کودک قبل از ارسال درخواست توسط والدین وجود دارد. در واقع والدین می توانند جستجوی کودک برای خرید را مشاهده کنند. همچنین روش پرداخت نیز توسط والدین کنترل خواهد شد. جزئیات مربوط به اپلیکیشن مورد علاقه فرزند نیز برای والدین نمایش داده میشود.

سرویس فمیلی لینک امکان نظارت والدین روی اپلیکیشن ها و مدت زمان استفاده از آن ها را فراهم می کند. اکنون با اضافه شدن گزینه Controls والدین می توانند برای استفاده از گوشی یا یک اپلیکیشن های محدودیت هایی را ایجاد کنند. همچنین امکان رهگیری موقعیت مکانی کودک نیز از طریق این برنامه وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال