تغییر لوگوی فیسبوک و روایت رنگ های آن

فیسبوک به تازگی لوگوی خود را تغییر داده و این فرآیند در جهت تبدیل آن از شرکتی مستقل به یک شرکت مادر انجام شده است. فیسبوک با این اقدام تلاش دارد تا دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام را به عنوان زیر مجموعه های خود معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار […]

فیسبوک به تازگی لوگوی خود را تغییر داده و این فرآیند در جهت تبدیل آن از شرکتی مستقل به یک شرکت مادر انجام شده است. فیسبوک با این اقدام تلاش دارد تا دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام را به عنوان زیر مجموعه های خود معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، فیسبوک لوگوی جدیدی را برای شرکت مستقل خود رونمایی کرده است. در این لوگو هیچ تغییر خاصی به جز نام فیسبوک دیده نمیشود. اما تغییر رنگ آن بیانگر زیرمجموعه های است که در زیر پرچم آن فعالیت میکنند. رنگ آبی نمادی از فیسبوک ، رنگ سبز نمادی از شبکه اجتماعی واتساپ و بالاخره رنگ بنفش نیز نشانگر ایسنتاگرام خواهد بود.

همچنین فیسبوک قرار است پسوند جدیدی به نام From Facebook را به تمامی زیرمجموعه های زیر اضافه کند. تا کنون فیسبوک بارها تلاش کرده است تا بتواند خود را به عنوان یک شرکت والد معرفی کند که موفقیت چندانی نیز نداشته است. اکنون با تغییرات بصری سعی دارد تا تفاوت میان شرکت مادر و زیرمجموعه های آن را به کاربر نشان دهد.

سخنگوی فیسبوک در این باره اعلام کرد : فیسبوک پیش از این تلاش داشت تا برند دیگری را به عنوان برند والد معرفی کند که از آن منصرف شد. اکنون فیسبوک قصد دارد نظیر عملکرد گوگل با آلفابت ، دامنه فعالیت خود را به گونه ای دیگر گسترش دهد. کاربران حق دارند تا شرکت سازنده اپلیکیشن هایی نظیر فیسبوک ،  اینستاگرام، واتساپ، آکیولس، ورک‌پلیس، پرتال و کالیبرا را بشناسند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال