چت بات بینگ بصورت آنی در دسترس قرار گرفت

در حالی که پیش از این دسترسی به چت بات بینگ نیاز به قرار گرفتن در لیست انتظار داشت، اکنون کاربران می توانند بصورت آنی از چت بات بینگ مبتنی بر مدل GPT-4 استفاده کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبر دسترسی آنی به چت بات بینگ برای اولین بار توسط نشریه […]

در حالی که پیش از این دسترسی به چت بات بینگ نیاز به قرار گرفتن در لیست انتظار داشت، اکنون کاربران می توانند بصورت آنی از چت بات بینگ مبتنی بر مدل GPT-4 استفاده کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبر دسترسی آنی به چت بات بینگ برای اولین بار توسط نشریه ویندوز سننرال منتشر شد.

این ابزار از طریق صفحه موتور جستجوی بینگ و ثبت نام از طریق ایمیل و کلید Join waitlist می توانند حساب کاربری بسازند. مایکروسافت علاوه بر برداشتن محدودیت استفاده از بینگ، به زودی قابلیت های هوش مصنوعی سرویس های آفیس را در کنفرانس خود اعلام خواهد کرد. حذف لیست انتظار در استفاده از چت بات بینگ توسط یکی از مسئولین این شرکت تائید شد. اخیرا نیز در خبرها آمده بود که مایکروسافت از مدل زبانی جدید شرکت OpenAI در توسعه این موتور جستجو استفاده کرده بود.

احتمالا مایکروسافت در کنفرانس بعدی خود امکانات مربوط به برنامه های کاربردی آفیس مانند ورد، اوت لوک و تیمز را معرفی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال