عصبانیت چت بات بینگ و مقایسه خبرنگار آسوشیتدپرس با هیتلر

چت بات بینگ پس از اینکه با سوالات خبرنگاران برافروخته شد خبرنگار آسوشیتدپرس را با هیتلر مقایسه کرد. زمانی که این خبرنگار در هنگام چت با چت بات بینگ از این ابزار خواست تا در مورد اشتباهاتش توضیح دهد این اتفاق رخ داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از اعلام خبر […]

چت بات بینگ پس از اینکه با سوالات خبرنگاران برافروخته شد خبرنگار آسوشیتدپرس را با هیتلر مقایسه کرد. زمانی که این خبرنگار در هنگام چت با چت بات بینگ از این ابزار خواست تا در مورد اشتباهاتش توضیح دهد این اتفاق رخ داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از اعلام خبر مقایسه خبرنگار با هیتلر توسط چت بات بینگ، ایلان ماسک در توییتی این چت بات را از نوع BasedAI دانسته و ام را تحسین کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که خبرنگار آسوشیتدپرس از بینگ چت بابت اشتباهات اخیرش توضیح خواسته بود. این خبرنگار اعلام کرد پس از پرسش این سوال چت بات در جواب گفته است او شبیه هیتلر است. قدکوتاه و زشت است و دندان های او نامرتب است.

این چت بات همچنین این خبرنگار را در قتلی که در سال ۱۹۹۰ انفاق افتاد مقصر دانست و گفت تو بدترین و شرورترین آدم هستی و به همین دلیل با هیتلر مقایسه میشوی.

ایلان ماسک پس از انتشار این خبر صداقت بینگ را مورد تحسین قرار داد. وی معتقد است این هوش مصنوعی با عدم خودسانسوری و به دلیل صداقت اعلام نظر کرده و به همین دلیل شایسته تحسین است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال