سرویس پولی چت بات ChatGPT با امکانات اضافه و ماهانه ۴۲ دلار رونمایی شد

سرویس پولی چت بات ChatGPT با هدف درآمدزایی برای OpenAI با هزینه اشتراک ماهانه ۴۲ دلار رونمایی شد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد از این سرویس درآمدی کسب کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا شرکت OpenAI تاکنون درآمدی از چت بات ChatGPT کسب نکرده است. اکنون کاربران […]

سرویس پولی چت بات ChatGPT با هدف درآمدزایی برای OpenAI با هزینه اشتراک ماهانه ۴۲ دلار رونمایی شد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد از این سرویس درآمدی کسب کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا شرکت OpenAI تاکنون درآمدی از چت بات ChatGPT کسب نکرده است. اکنون کاربران اعلام کردند در وبسایت این شرکت اشتراک جدیدی با نام Professional plan مشاهده کرده اند که احتمالا به اشتراک پولی این سرویس تعلق دارد و با هزینه ماهانه ۴۲ دلار امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

طبق اعلام کاربران در شبکه های اجتماعی رابط کاربری ChatGPT گزینه جدیدی را با نام Upgrade plan اضافه کرده است که برای ارتقای سطح حساب کاربری است. در صورت ورود به این بخش دو سطح رایگان و حرفه ای مشاهده میشود. در طرح رایگان امکان استفاده از چت بات هوش مصنوعی وجود دارد. اما در سطح حرفه ای حتی با وجود ترافیک بالا امکان استفاده از این سرویس وجود خواهد داشت. همچنین پاسخگویی چت بات با سرعت بیشتری انجام میشود. در صورتی که قابلیت های جدیدی عرضه شود کاربران این سطح زودتر از بقیه به آن دسترسی خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال