اطلاعات ورود به حساب کاربری ChatGPT در دارک وب معامله می‌شود

یک شرکت امنیتی اعلام کرد تاکنون ۱۰۰ هزار اطلاعات مربوط به کاربران ChatGPT در اختیار هکرها قرار گرفته و در دارک وب به فروش رفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت امنیتی Group IB از سنگاپور پستی را در وبلاگ خود منتشر کرد که در آن اعلام شد تاکنون اطلاعات مربوط […]

یک شرکت امنیتی اعلام کرد تاکنون ۱۰۰ هزار اطلاعات مربوط به کاربران ChatGPT در اختیار هکرها قرار گرفته و در دارک وب به فروش رفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت امنیتی Group IB از سنگاپور پستی را در وبلاگ خود منتشر کرد که در آن اعلام شد تاکنون اطلاعات مربوط به ۱۰۱ هزار دستگاه که وارد حساب کاربری چت بات ChatGPT شده اند در پارک وب معامله شده است. همچنین اطلاعات مربوط به ۲۷ هزار کاربر تنها در مه ۲۰۲۳ در بازار سیاه آنلاین به فروش گذاشته شد.

در این گزارش آمده است بیش از ۴۰ درصد از اطلاعات فاش شده مربوط به کاربران آسیا و اقیانوسیه بوده است. کاربران هندی نیز به تنهایی حدود ۱۲۵۰۰ مورد را اختصاص داده بودند که در این فهرست در رتبه اول قرار دارند. ایالات متحده نیز با اطلاعات ۳۰۰۰ کاربر در رتبه ششم قرار داشت. فرانسه نیز به عنوان قطب اروپا بیشترین تعداد را داشته است.

کاربران برای ایجاد حساب کاربری ChatGPT می توانند مستقیما از سایت این چت بات اقدام کنند. همچنین امکان ورود با استفاده از حساب های گوگل، مایکروسافت و اپل نیز برای استفاده از این سرویس وجود دارد. طبق اعلام رییس اطلاعات تهدید این شرکت امنیتی روش احراز هویت مستقیم بیشتر از سایر حساب ها فاش شده اند‌.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال