چت بات ChatGPT می تواند کد فعالسازی ویندوز تولید کند

یک یوتیوبر موفق شد از طریق هوش مصنوعی ChatGPT برای فعالسازی ویندوز کد تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی دیگر از توانایی های پنهان ChatGPT مشخص شد. بنظر می رسد این هوش مصنوعی می تواند کارهای هیجان انگیز را انجام دهد. یک یوتیوبر به نام Enderman توانست با استفاده از […]

یک یوتیوبر موفق شد از طریق هوش مصنوعی ChatGPT برای فعالسازی ویندوز کد تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی دیگر از توانایی های پنهان ChatGPT مشخص شد. بنظر می رسد این هوش مصنوعی می تواند کارهای هیجان انگیز را انجام دهد. یک یوتیوبر به نام Enderman توانست با استفاده از چت بات ChatGPT برای ویندوز ۹۵ کد فعالسازی معتبر تولید کند. اکنون این سوال پیش می آید که این هوش مصنوعی چه زمانی و در چه مواردی محدودیت خواهد داشت. طبق گفته Enderman فعال سازی ویندوز ۹۵ نسبت به انواع دیگر ویندوز راحت تر است. از طرفی چت بات جی پی تی طوری طراحی شده که در صورت درخواست تولید کد فعال سازی ویندوز آن را انجام نمی دهد. اما اگر این سوال بصورت هوشمندانه مطرح شود. این چت بات آن را پاسخ خواهد داد.

به همین دلیل Enderman برای دریافت این کد جزئیات کاملی از آن را برای چت بات تعریف کرد. البته در ابتدا تولید کد توسط چت بات انجام نشد. دلیل آن نیز محدودیت این چت بات پر عملیات ریاضی بود. اما در نهایت موفق شد آن را انجام دهد.

در نهایت Enderman توانست ChatGPT را به ساخت کد فعالسازی وادار کند. یکی از کدهای ساخته شده معتبر بوده و مراحل نصب ویندوز ۹۵ به خوبی پیش رفت. Enderman می گوید GPT-3 به درستی قادر به درک محدودیت های کدهای کاربردی نبوده و کدهای ساخته شده توسط آن نیز بسیار کم است. اما GPT-4 می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال