گوشی های ارزان قیمت در دریافت اندروید ۱۴ با مشکل مواجه هستند

در حالیکه زمان زیادی از انتشار اندروید ۱۳ نمیگذرد، خبرهای منتشر شده از تمرکز گوگل روی توسعه اندروید ۱۴ حکایت داد. طبق گزارش ها سیستم عامل بعدی گوگل قابلیت های را دارا است که بیشتر به آن می پردازیم. نکته مهم پیش نیازهای این سیستم عامل است که بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت فچقادر […]

در حالیکه زمان زیادی از انتشار اندروید ۱۳ نمیگذرد، خبرهای منتشر شده از تمرکز گوگل روی توسعه اندروید ۱۴ حکایت داد. طبق گزارش ها سیستم عامل بعدی گوگل قابلیت های را دارا است که بیشتر به آن می پردازیم. نکته مهم پیش نیازهای این سیستم عامل است که بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت فچقادر به برآورده کردن آن نیستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به ویژگی های جدیدی که قرار است به اندروید ۱۴ اضافه شود، بنظر می‌رسد دستگاههای ارزان توان دریافت آنها را نداشته باشند.

گفته میشود سیستم عامل اندروید ۱۴ همراه با ویژگی های جدید معرفی خواهد شد. برخی از این قابلیت ها عبارتند از اتصال ماهواره ای، فرمت ویدئویی AV1 و … اما برخی از این قابلیت ها برای گوشی های ارزان قیمت بازار دردسر ساز خواهد شد.

احتمالا پس از عرضه اندروید ۱۴ فهرست دستگاه های پشتیبانی کننده نیز منتشر خواهد شد. در واقع نرم افزار در هر نسخه توسعه می یابد اما دستگاه ها همان دستگاههای قبلی هستند. گوشی های ارزان قیمت نیز همان گوشی های ساده و ارزان از نوع حرفه ای هستند.

گوشی های ساده و ارزان به دلیل دارا بودن حافظه و رم پایین تنها می توانند نیازهای روزمره و حداقلی را برطرف کنند. اما دریافت بروزرسانی های جدید می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. با توجه به اینکه اندروید ۱۴ با الگوریتم جدید عرضه خواهد شد، سازندگان نیز باید در ساخته های خود تغییراتی ایجاد کنند تا بتواند با نرم افزار جدید هماهنگ شود. احتمالا اندروید ۱۴ تغییرات بزرگی را در گوشی ها ایجاد می کند. از طرفی گوشی های ارزان قیمت نمی توانند این تغییرات را بپذیرند.

یکی از ویژگی های مهم اندروید ۱۴ همان اتصال ماهواره ای است، که می تواند برای دستگاههای ارزان قیمت چندان مهم نباشد. در حالیکه این ویژگی برای گوشی های پرچمدار یک موهبت محسوب میشود، برای گوشی های پایین رده بلای جان خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال