هدفون های بیسیم ارزان با کمک چیپست جدید کوالکام به قابلیت های پیشرفته مجهز خواهند شد

کوالکام تراشه جدید خود را با هدف ساخت هدفون های درون گوشی تمام بیسیم ارزان همراه با قابلیت های پیشرفته معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه QCC305x کوالکام قابلیت های جالبی را به هدفون های ارزان قیمت خواهد آورد. این تراشه که از خانواده تراشه های صوت محور بلوتوث کوالکام […]

کوالکام تراشه جدید خود را با هدف ساخت هدفون های درون گوشی تمام بیسیم ارزان همراه با قابلیت های پیشرفته معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه QCC305x کوالکام قابلیت های جالبی را به هدفون های ارزان قیمت خواهد آورد. این تراشه که از خانواده تراشه های صوت محور بلوتوث کوالکام می باشد، قرار است قابلیت های پریمیوم را به هدفون های بیسیم ارزان اضافه کند.

تراشه‌های چهارهسته‌ای کوالکام قادر خواهند بود تا مدیریت و کنترل پخش موسیقی از طریق صدا را به هدست های ارزان اضافه کنند. همچنین موارد دیگری مانند لغو نویز تطبیقی، بهبود کیفیت پشتیبانی، بهبود صدای aptX برای تماس های صوتی از دیگر قابلیت های این تراشه خواهد بود. اضافه شدن قابلیت صدای بلوتوث کم مصرف به این تراشه باعث خواهد شد تا کاربر بتواند صدا را با هدست های دیگر به اشتراک بگذارد. همچنین این مشخصه به کاربر اجازه خواهد داد تا صدا را روی هدفون تمام بی سیم دیگر نیز پخش کند.

طبق گفته کوآلکام ایربادهای بی سیم جدید مجهز به این تراشه در اواسط سال آینده میلادی تولید خواهند شد. هنوز نام محصولات استفاده کننده از این تراشه عنوان نشده اما ممکن است شرکت‌های همانند انکر (Anker)، بوز (Bose)، جبرا (Jabra) و سنهایزر (Sennheiser) در لیست استفاده کنندگان از این تراشه قرار داشته باشند. بدین ترتیب تراشه های جدید کوالکام استفاده از هدفون تمام بیسیم ارزان را برای طیف گسترده ای از کاربران امکان پذیر خواهد کرد. این هدفون ها با قیمت نسبتا پایین و بدون نقص در پخش صدا و قابلیت خواهند بود و با پشتیبانی از دستیارهای صوتی باعث افزایش تجربه شنیدن موسیقی برای کاربران بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال