انتشار تصاویر احتمالی از نمایشگر بدون حاشیه گوشی‌هوشمند Oppo

ممکن است شرکت چینی Oppo به اندازه‌ی اپل، سامسونگ و حتی شیائومی محبوبیتی در عرصه‌ی اسمارت فون‌ها نداشته باشد؛ اما تصویر جدید منتشر شده از گوشی بدون حاشیه این کمپانی توجه هر کسی را به سوی این شرکت جلب می‌کند. تصاویر لو رفته از اسمارت فون بعدی Oppo نشان می‌دهد که در آینده شاهد یکی از کم حاشیه‌ترین صفحه‌ نمایش موجود در میان اسمارت فون‌ها خواهیم بود.

ممکن است شرکت چینی Oppo به اندازه‌ی اپل، سامسونگ و حتی شیائومی محبوبیتی در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند نداشته باشد؛ اما تصویر جدید منتشر شده از نمایشگر بدون حاشیه این کمپانی توجه هر کسی را به سوی این شرکت جلب می‌کند. تصاویر لو رفته از گوشی‌هوشمند بعدی Oppo نشان می‌دهد که در آینده شاهد یکی از کم حاشیه‌ترین صفحه‌ نمایش موجود در میان گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این گوشی در گوشه‌های صفحه نمایش دارای حاشیه‌ی بسیار کمی می‌باشد و در قسمت بالایی و پایینی گوشی حاشیه‌‌ی زیادی برای سهولت در استفاده از حالت Landscape گوشی تعبیه شده‌است. همانطور که در خبر‌ها هم داشتیم، این کمپانی به طور هوشمندانه‌ای از شکست نور در این صفحه نمایش استفاده می‌کند به طوری که صفحه نمایش از دید ما به نظر بزرگ‌تر می‌رسد. توجه داشته باشید پتنت ثبت شده برای این نوع تکنولوژی 5.5 اینچ می‌باشد که احتمالا صفحه نمایش در عکس مورد نظر ما نیز همین اندازه است.

اسمارت فون بدون حاشیه Oppo را مشاهده کنید

البته هنوز عکس‌های دیگری از زوایای کناری و پشتی گوشی منتشر نشده و نمی‌توان به طور قطع در مورد باریکی گوشی صحبت کرد. همانطور که می‌دانید این شرکت سال گذشته با معرفی اسمارت فونی 4.85 میلی متری توانست بر روی تخت پادشاهی باریک‌ترین تلفن هوشمند موجود در دنیا بنشیند. البته برای رسیدن به این تخت پادشاهی، باریک‌ترین اسمارت فون دنیا فاقد درگاه Micro SD و همچنین ورودی فیش 3.55 میلی متری بود. باید پرسید نداشتن همچین قابلیت‌های مهمی برای یک گوشی‌هوشمند و در کنار نازک بودن آن برای یک کاربر اهمیت دارد؟

به نظر شما آیا راحتی در استفاده‌ از یک گوشی‌هوشمند برای مثال طول عمر باتری طولانی از اهمیت بیشتری برخوردار است یا نازک‌بودن و بی حاشیه بودن نمایشگر آن؟ شما کدام یک را می‌پسندید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال