تصاویری رسمی از Microsoft Band 2 منتشر شد

با موفقیتی که پیشتر مایکروسافت با عرضه‌ی دست‌بند ورزشی Microsoft Band به دست آورده بود، همگان منتظر معرفی نسل جدید این دست‌بند بودند. چند ماه پیش نیز اولین اخبار در مورد آغاز توسعه‌ی نسل دوم این دست‌بند منتشر شد تا اینکه هفته‌ی گذشته مایکروسافت به صورت رسمی از معرفی Microsoft Band 2 در کنفرانس 14 […]

با موفقیتی که پیشتر مایکروسافت با عرضه‌ی دست‌بند ورزشی Microsoft Band به دست آورده بود، همگان منتظر معرفی نسل جدید این دست‌بند بودند. چند ماه پیش نیز اولین اخبار در مورد آغاز توسعه‌ی نسل دوم این دست‌بند منتشر شد تا اینکه هفته‌ی گذشته مایکروسافت به صورت رسمی از معرفی Microsoft Band 2 در کنفرانس 14 مهر (ششم اکتبر) خبر داد. و حالا که تنها دو هفته به معرفی این محصول جدید باقی مانده، تصاویری رسمی از آن منتشر شده تا علاقه‌مندان بتوانند بیشتر با آنچه قرار است معرفی شود، آشنا شوند.

این تصاویر که همراه با اطلاعاتی جدید از یکی از منابع اسپانیایی منتشر شده‌اند، نشان می‌دهد که نسل جدید دست‌بند ورزشی شرکت مایکروسافت، ظاهری جذاب‌تر داشته و طراحی خمیده‌ی آن نیز به گونه انجام شده که بستن آن بر روی مچ دست، آسان‌تر از گذشته شده است. همچنین مایکروسافت سعی کرده این بار، باتری را در قسمت زیرین صفحه‌نمایش قرار دهد در حالی که در نسل اول این دست‌بند، باتری در قسمت کناری قرار گرفته بود.

Check out the rumored sequel to the Microsoft Band 2

دست‌بند ورزشی Microsoft Band 2 قابلیت‌های جدیدی را با خود به همراه دارد که بدون شک می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. این دست‌بند قادر خواهد بود تا علاوه بر شمارش گام‌های شما، ارتفاع آنها را همچون زمانی که شما از پله‌ها بالا و پایین می‌روید نیز اندازه‌گیری کند. نمایش دقیق ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، محاسبه‌ی خواب آرام شب و …، از دیگر امکانات اصلی این دست‌بند ورزشی به شمار می‌روند. همچنین همانند گذشته، Microsoft Band 2 با اپلیکیشن اختصاصی سلامتی مایکروسافت در سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوزفن، یکپارچه خواهد شد و این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند با آنالیز کردن روند ورزش خود، از اینکه تا چه اندازه به هدف خود نزدیک شده‌اند، مطلع گردند.

به هر حال اطلاعاتی که هم‌اکنون در اختیار داریم، کامل نیست و حتی ممکن است برخی از آنها نیز شایعاتی باشند که هرگز به حقیقت تبدیل نشوند. به همین جهت تا روز 14 مهر و کنفرانس رسمی مایکروسافت، باید منتظر باشیم و ببینیم که Microsoft Band 2 چه امکانات دیگری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال