کانسپ گوشی‌های Lumia 940 و Lumia 940 XL منتشر شد

Lumia 940 و برادر بزرگ‌ترش Lumia 940 XL هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند و کانسپت‌های مختلفی از این گوشی به بیرون درز می‌شود. در یکی از این کانسپت‌ها بدنه‌ای براق تمام آلومنیومی دیده می‌شود که با داشتن مشخصات سخت افزاری بسیار بالا می‌توانند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشند. از مهم‌ترین مشخصات Lumia 940 می‌توان […]

Lumia 940 و برادر بزرگ‌ترش Lumia 940 XL هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند و کانسپت‌های مختلفی از این گوشی به بیرون درز می‌شود. در یکی از این کانسپت‌ها بدنه‌ای براق تمام آلومنیومی دیده می‌شود که با داشتن مشخصات سخت افزاری بسیار بالا می‌توانند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشند.

از مهم‌ترین مشخصات Lumia 940 می‌توان به نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و صفحه نمایش AMOLED اشاره کرد. بر طبق گفته‌ی این کانسپت، مایکروسافت از چیپست اسنپدراگون 808 به همراه پردازنده ای شش هسته‌ای در نسخه‌ی 32 گیگابایتی گوشی استفاده می‌کند.

نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی گوشی از چیپست متفاوتی برخوردار خواهند بود. مایکروسافت قصد دارد برای این دو نسخه چیپست اسنپدراگون 815 را به کار گیرد. گفته می‌شود هر دو نسخه دارای رم 3 گیگابایتی خواهند بود.

کانسپ گوشی‌های Lumia 940 و Lumia 940 XL منتشر شد

سنسور 25 مگاپیسکلی برای دوربین PureView این گوشی تدارک دیده شده که لنز‌های Zeiss در آن به کار رفته است. این گوشی قابلیت ضبط تصاویر را با کیفیت 4K دارد و از نسل سوم لرزشگیر دست نیز استفاده می‌کند. یک سنسور 5 مگاپیسکلی نیز برای دوربین جلو در نظر گرفته شده. باتری 3250 قرار است صفحه نمایش گوشی را روشن نگه دارد و ویندوز 10 نیز به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت‌های این گوشی داشتن قابلیت شارژ سریع می‌باشد.

اما برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی Lumia 940 XL قرار است صفحه نمایشی 5.7 اینچی را داشته باشد که با داشتن رزولوشن 1440x 2560 قرار است بهترین عملکرد را در محیط بیرون داشته باشد. تنها تفاوت این گوشی نسبت به نسخه‌ی کوچک‌تر آن داشتن رم 4 گیگابایتی به علاوه باتری با ظرفیت بیشتر 3950 میلی آمپری می‌باشد. انتظار می‌رود لومیا 940 XL دارای قلم دیجیتالی نیز باشد.

بر طبق شنیده‌های گذشته هر دو مدل قرار است همزمان با عرضه‌ی ویندوز 10 برای گوشی‌های هوشمند عرضه شوند که پاییز امسال این اتفاق روی خواهد داد. فعلا نگاهی به تصاویر رندر شده‌ی این دو گوشی بیندازید تا در همین حال اگر شایعاتی دیگری از این دو منتشر شد ما آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

کانسپ گوشی‌های Lumia 940 و Lumia 940 XL منتشر شد

کانسپ گوشی‌های Lumia 940 و Lumia 940 XL منتشر شد

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال