بررسی پست های نامناسب در فیسبوک با کمک هوش مصنوعی

فیس‌بوک اعلام کرده است در آینده بررسی محتوای نامناسب را با کمک هوش مصنوعی انجام خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، فیسبوک قرار است در شبکه های اجتماعی خود از هوش مصنوعی استفاده کند. این شرکت همانند توسعه‌دهندگان خود معتقد است که هوش مصنوعی می تواند در بسیاری موارد حتی امور عادی نیز […]

فیس‌بوک اعلام کرده است در آینده بررسی محتوای نامناسب را با کمک هوش مصنوعی انجام خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، فیسبوک قرار است در شبکه های اجتماعی خود از هوش مصنوعی استفاده کند. این شرکت همانند توسعه‌دهندگان خود معتقد است که هوش مصنوعی می تواند در بسیاری موارد حتی امور عادی نیز مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از هوش مصنوعی برای محتواهای غیر اخلاقی و نقض کننده قوانین از مهمترین اهداف فیس‌بوک در استفاده از هوش مصنوعی خواهد بود.

پیش از این فرایند نظارت پست ها در فیسبوک از طریق گزارش های اعلام شده بوده اما هم اکنون کلیه پست ها با استفاده از یادگیری ماشینی دیده شده و با الگوریتم های مختلف رده بندی می شوند. همچنین پست ها قبل از انتشار بر اساس سه معیار ویروسی بودن، شدت نقض قوانین و یا احتمال آن دسته بندی خواهند شد. بدین ترتیب میزان آسیب رسانی در این پست ها مشخص شده و با آنها برخورد می شود. از طرفی هر جا یک پست، ویروسی تر باشد یعنی به اشتراک بیشتری گذاشته شود به همان اندازه سرعت برخورد با آن نیز بیشتر خواهد بود. این پست ها با توجه به امکان آسیب به افراد در دنیای واقعی طبقه بندی خواهند شد.

رایان بارنز، یکی از مدیران فیسبوک در جلسه‌ای به خبرگزاری ها اعلام کرده است که در همه موارد قرار است محتواهای نقض قوانین بررسی شده و همچنین از سیستم هوش مصنوعی نیز برای اولویت بندی بهتر آنها استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال