چین پس از آمریکا میزبان بیشترین نرخ هش بیت کوین جهانی است

با وجود ممنوعیت چین در فعالیت های رمزنگاری، این کشور پس از آمریکا توانسته است ۲۱ درصد نرخ هش بیت کوین جهانی را به خود اختصاص دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد ممنوعیت دولت چین در رابطه با فعالیتهای رمزنگاری موفقیت آمیز نبوده و نتوانسته فعالیت های در […]

با وجود ممنوعیت چین در فعالیت های رمزنگاری، این کشور پس از آمریکا توانسته است ۲۱ درصد نرخ هش بیت کوین جهانی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد ممنوعیت دولت چین در رابطه با فعالیتهای رمزنگاری موفقیت آمیز نبوده و نتوانسته فعالیت های در زمینه ارز های دیجیتال را متوقف کند. اکنون این کشور از بزرگترین مراکز استخراج بیت کوین در جهان محسوب می شود. گزارش هایی که اخیراً در رابطه با شاخص مصرف برق کمبریج بیت کوین CBECI در چین منتشر شده است نشان می دهد با وجود ممنوعیت از سال گذشته این کشور دومین نرخ هش بیت کوین جهان را در اختیار دارد.

نرخ هش استخراج بیت کوین جهانی در این کشور تا اوایل سال میلادی کنونی حدود ۲۱.۱ درصد بوده است که پس از ایالات متحده با ۳۷.۸ درصد در مقام دوم قرار میگیرد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ این کشور بزرگترین کشور استخراج کننده بیت کوین بود و در آن زمان ۷۵ درصد از قدرت نرخ هش بیت کوین را در اختیار داشت. پس از تعطیلی مزارع استخراج رمز ارز این کشور نرخ هش نیز به صفر رسید.

الکساندر نویمولر ریاست پروژه CBECI در این باره می‌گوید: گزارش های اخیر نشان می‌دهد استخراج بیت کوین هنوز در چین انجام می شود و داده های بدست آمده نیز از ادامه استخراج در چین حکایت دارد. اگرچه این میزان نسبت به قبل تفاوت دارد اما یک پنجم کل نرخ هش جهان به میزبانی چین انجام می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال