برنامه ریزی چین برای ساخت گوشی های هوشمند مجهز به ۲۴ گیگابایت رم

طبق شایعات منتشر شده چین به دنبال ساخت گوشی های هوشمند با رم های ۲۴ گیگابایتی هست. هنوز مشخص نیست این گوشی توسط کدام یک از شرکت های چینی عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تولید کنندگان گوشی حداکثر ۱۶ گیگابایت رم در دستگاه های خود استفاده […]

طبق شایعات منتشر شده چین به دنبال ساخت گوشی های هوشمند با رم های ۲۴ گیگابایتی هست. هنوز مشخص نیست این گوشی توسط کدام یک از شرکت های چینی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تولید کنندگان گوشی حداکثر ۱۶ گیگابایت رم در دستگاه های خود استفاده می کنند. به عنوان مثال قوی ترین کانفیگ گوشی رد مجیک پرو دارای ۱۸ گیگابایت رم است. اما یک افشاگر چینی می گوید قرار است در آینده این روند تغییر کرده و گوشی هایی با رم ۲۴ گیگابایتی عرضه شوند.

هنوز نام برند اولین گوشی مجهز به این رم مشخص نشده است. اما افشاگر مورد نظر نام Oga را به کار برده است. احتمالا این نام به مجموعه برندهای وان پلاس، اوپو و ریلمی اشاره دارد.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط این افشاگر رابط کاربری Color OS نیز در این گوشی به کار خواهد رفت. این رابط کاربری در گوشی های وان پلاس و اوپو مورد استفاده قرار میگیرد. طبق گزارش Android Authority رم بیشتر باعث افزایش عملکرد گوشی خواهد شد. به طوری که می توان همزمان چندین برنامه را اجرا کرده و با دسترسی به قابلیت ها پیشرفته تر چندین تب را در مرورگر باز کرد.

البته در حال حاضر میزان رم به کار رفته در گوشی ها در حالت ایده آل قرار دارد و حتی در صورت افزایش رم امکان استفاده از آن وجود ندارد.بنابرابن ممکن است عملکرد گوشی ها با رم ۱۲ و یا ۲۴ گیگابایتی تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند.