چین از بزرگترین توربین بادی جهان با قابلیت تولید ۱۶ مگاوات برق رونمایی کرد

چین بزرگترین توربین بادی جهان را در نزدیکی ساحل شرقی این کشور رونمایی کرد. این توربین با ارتفاع ۱۵۲ متر به عنوان بزرگترین توربین بادی جهان قادر به تامین انرژی ۳۶ هزار خانه در طول یک سال خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چین با هدف استفاده از انرژی تجدید پذیر […]

چین بزرگترین توربین بادی جهان را در نزدیکی ساحل شرقی این کشور رونمایی کرد. این توربین با ارتفاع ۱۵۲ متر به عنوان بزرگترین توربین بادی جهان قادر به تامین انرژی ۳۶ هزار خانه در طول یک سال خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چین با هدف استفاده از انرژی تجدید پذیر از بزرگترین توربین بادی جهان رونمایی کرد. در این همکاری سه شرکت از جمله CSSC Haizhuang حضور داشتند. مکان نصب این توربین در فاصله ۳۳ کیلومتری از ساحل فوجیان در منطقه جنوب شرقی چین است.

این سازه دارای تیغه هایی به طول ۲۵۲ متر است و قرار است در یک فضای ۵۰ هزار متر مربعی حرکت کنند. برای مقایسه می توان گفت این فضا برابر با ۷ زمین فوتبال است. طبق اعلام سازندگان، این توربین در هر بار چرخش قادر به تولید ۳۴.۲ کیلووات ساعت انرژی است.

در منطقه ای که این سازه نصب شده بادهای سطح ۷ می وزد. بنابراین در این منطقه در اکثر اوقات سرعت باد به ۵۱ کیلومتر بر ساعت می رسد. میزان انرژی تولیدی توسط این توربین در سال ۶۶ گیگاوات ساعت برق است که بدون هیچ گونه آلودگی کربنی تولید میشود. با استفاده از ابن توربین از سوخت ۲۰ هزار تن زغال سنگ و تولید ۵۴ هزار تن کربن پیشگیری خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال