درآمد سه ماهه بایدو چین از برآورد پیش بینی شده فراتر رفت

کمپانی بایدو چین روز سه شنبه درآمد سه ماهه خود را به صورت گزارشی منتشر کرد. طی این گزارش مبلغ درآمد سه ماهه شرکت در زمینه هوش مصنوعی بالاتر از نرخ برآورد وال استریت بوده است. این شرکت با تقویت خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی توانست میزان درآمد خود را افزایش داده و از رقابت […]

کمپانی بایدو چین روز سه شنبه درآمد سه ماهه خود را به صورت گزارشی منتشر کرد. طی این گزارش مبلغ درآمد سه ماهه شرکت در زمینه هوش مصنوعی بالاتر از نرخ برآورد وال استریت بوده است. این شرکت با تقویت خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی توانست میزان درآمد خود را افزایش داده و از رقابت در بخش تبلیغات آنلاین جلوگیری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این غول فناوری مستقر در پکن با گسترش خدمات ابری و فناوری های هوشمند مانند ردیابی در رانندگی، توانست خدمات متنوعی را ارائه کند.  این در حالی است که این شرکت تلاش کرده تا از رقابت برای فروش تبلیغات دیجیتال با شرکت‌هایی مانند علی بابا و بایدنس جلوگیری کند.

بایدو اطلاعاتی در مورد فروش ۳ ماهه خود منتشر کرده که نشان می دهد کل درآمد این شرکت ۲۵ درصد افزایش یافته که معادل ۴.۸ میلیارد دلار بوده است. طبق اعلان این شرکت درآمد سه ماهه آن شامل ۷۲ درصد در زمینه غیر تبلیغاتی و تنها در مورد خدمات تجارت ابری و هوش مصنوعی بوده است.

طبقه داده هایIBES، پیش از این  متوسط درآمد 27.25 میلیارد یوان را برای این شرکت پیش بینی کرده بودند. درآمد تبلیغات آنلاین بایدو ۱۶.۳ میلیون بوده که در مدت مشابه پارسال که با توجه به همه گیری کووید ۱۹ با ضرر عملیاتی همراه بوده حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است.

رابین لی، رئیس و مدیر اجرایی بایدو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: تلاش داریم تا درآمدهای غیر تبلیغاتی را در سه سال آینده بیش از درآمدهای تبلیغاتی افزایش دهیم. لی گفته است: هم اکنون ما فرصت عالی در اختیار داریم تا خدمات‌غیر تبلیغاتی را با توجه به تامین نیازهای کاربران فراهم کنیم. بایدو توانسته 80 میلیون کاربر فعال ماهانه جذب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال