فضاپیمای باری تیان ژو ۴ چین برای پرتاب آماده می شود

چین قصد دارد به زودی فضاپیمای باری خود به نام تیان ژو ۴ را از مرکز پرتاب ونچانگ به فضا پرتاب کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از آژانس فضایی سرنشین دار چین، امروز فضاپیمای باری تیان ژو ۴ به همراه موشک لانگ مارچ 7 خود را برای پرتاب […]

چین قصد دارد به زودی فضاپیمای باری خود به نام تیان ژو ۴ را از مرکز پرتاب ونچانگ به فضا پرتاب کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از آژانس فضایی سرنشین دار چین، امروز فضاپیمای باری تیان ژو ۴ به همراه موشک لانگ مارچ 7 خود را برای پرتاب آماده می کنند.

این آژانس اعلام کرد زمان مناسب برای پرتاب فضاپیمای باری در آینده نزدیک خواهد بود و امکانات و تجهیزات در مرکز پرتاب فضاپیمای ونچانگ آماده شده است. در صورت ایجاد شرایط مناسب جوی و همچنین بررسی دقیق عملکرد فضاپیما قبل از پرتاب این فضاپیما ارسال می شود. علاوه بر آن، این آژانس فضایی سرنشین دار اعلام کرد طبق برنامه ریزی آزمایش های مشترکی نیز قبل از پرتاب روی این فضاپیمای باری انجام خواهد شد.

با توجه به اعلام چین در مورد به پایان رساندن ساخت ایستگاه فضایی خود تا پایان سال ۲۰۲۲ این کشور برای امسال ۶ ماموریت را در نظر گرفته است که یکی از آنها پرتاب فضاپیمای باری تیان ژو ۴ و همچنین فضاپیمای سرنشین‌دار تیانژو ۱۴ است. ماژول ایستگاه فضایی چین نیز به همراه ماژول آزمایشگاهی ونتیان در ماه اکتبر طی ماموریتی ارسال می شود و با پرتاب این دو ماژول و اتصال آن به ایستگاه فضایی چین ساختار T شکل آن تکمیل خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال