با آسمان‌خراش “Goldin Finance 117” چین، بیشتر آشنا شوید

چین یکی از بزرگترین قطب‌های اقتصادی جهان می‌باشد که نیاز به ساختمان‌ها و مراکز بزرگ، در این کشور همواره در حال افزایش است. به خاطر امور تجاری و اقتصادی، از سال 2008 کار ساخت آسمان‌خراشی با نام Goldin Finance 117 (که با نام Walking Stick – به معنی عصا – نیز شناخته می‌شود) در مرکز تجاری شهر […]

چین یکی از بزرگترین قطب‌های اقتصادی جهان می‌باشد که نیاز به ساختمان‌ها و مراکز بزرگ، در این کشور همواره در حال افزایش است. به خاطر امور تجاری و اقتصادی، از سال 2008 کار ساخت آسمان‌خراشی با نام Goldin Finance 117 (که با نام Walking Stick – به معنی عصا – نیز شناخته می‌شود) در مرکز تجاری شهر تیانجین آغاز شد که حالا ارتفاع آن به 597 متر، یعنی اندازه‌ای که از پیش تعیین شده بود، رسیده است.

این ساختمان که 117 طبقه خواهد داشت، به عنوان دومین آسمان‌خراش دنیا از نظر شکل معماری و بزرگترین آسمان‌خراش چین شناخته می‌شود. همچنین شرکت Goldin Properties وظیفه‌ی ساخت این آسمان‌خراش بزرگ را بر عهده داشته است. اما از آنجا که ساختن چنین آسمان‌خراش‌هایی کاری بسیار پیچیده به حساب می‌آید و به سختی نیز می‌توان آنها را جزو برج‌ها و یا آسمان‌خراش‌ها دسته‌بندی نمود، شورای ساختمان‌های بلند (Council on Tall Buildings) و همچنین شورای زیستگاه شهری (Urban Habitat)، در سال 2009 معیاری جدید را برای آسمان‌خراش‌ها در نظر گرفته و آخرین طبقه و همچنین معماری مربوط به طبقات بالاتر را مد نظر قرار دادند.

با وجود چنین معیارهای جدیدی، آسمان‌خراش Walking Stick در بسیاری از رده‌بندی‌هایی برج‌های ساخته شده، جزو بلندترین‌ها به حساب می‌آید و حتی در خود کشور چین، با وجود برج بزرگ شانگهای، برخی افراد، بلندترین آسمان‌خراش این کشور را Walking Stick می‌دانند.

طراحی آسمان‌خراش Goldin Finance 117 با سایر برج‌ها و ساختمان‌هایی که دیده‌ایم، تفاوت بسیار زیادی دارد. و شکل الماسی این ساختمان روح تازه‌ای به آن بخشیده است. همچنین در بالاترین طبقه از این ساختمان، می‌توان یک هتل بسیار لوکس، رستورانی کامل و یک استخر بزرگ را یافت که بدون شک می‌تواند این مکان را به یک جاذبه‌ی گردشگری نیز تبدیل نماید. بخش‌های بسیار زیاد دیگری نیز در این ساختمان، در حال توسعه بوده و باعث خواهد شد تا توجه افراد مختلف، بیش از پیش به این آسمان‌خراش جلب گردد.

اینطور که اعلام شده، کار ساخت برج Goldin Finance 117 تا سال 2016 به اتمام خواهد رسید و آماده‌ی بهره‌برداری خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال