فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی بین المللی چین قدم گذاشتند

اولین فضانوردان ایستگاه فضایی جدید چین سفر خود را به این استگاه بین المللی آغاز کردند. قرار است این فضانوردان در ماموریت Shenzhou12  با استفاده از موشک لانگ مارچ 2F به فضا ارسال شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سه فضانورد چینی به نام های نی هایشنگ(Nie Haisheng)، لیو بومینگ(Liu Boming) و تانگ هونگبو(Tang […]

اولین فضانوردان ایستگاه فضایی جدید چین سفر خود را به این استگاه بین المللی آغاز کردند. قرار است این فضانوردان در ماموریت Shenzhou12  با استفاده از موشک لانگ مارچ 2F به فضا ارسال شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سه فضانورد چینی به نام های نی هایشنگ(Nie Haisheng)، لیو بومینگ(Liu Boming) و تانگ هونگبو(Tang Hongbo) قرار است در این ماموریت به ایستگاه فضایی در حال ساخت چین ارسال شوند. هدف از ارسال این سه فضانورد به سمت ماژول ایستگاه فضایی چین بررسی این ایستگاه فضایی و انواع آزمایشات در آن خواهد بود.

 تیانه Tianhe یکی از از سه بخش اصلی ایستگاه فضایی در حال ساخت چین محسوب می شود که قرار است مانند ایستگاه فضایی بین المللی ساخته شود. چین اعلام کرد این ایستگاه فضایی در آینده حدود ۱۰ سال در فضا باقی خواهد ماند. این در حالیست که ایستگاه فضایی بین المللی کنونی در سال 2030 به کار خود پایان میدهد.

 پیش از این چین برنامه های خود را برای تبدیل شدن به یک قدرت اصلی فضایی اعلام کرده بود و قرار است در این راه پیشرفته ترین دستگاه های مربوط به ایستگاه فضایی را توسعه دهد. این ایستگاه تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد و در آن بسیاری از آزمایش های علمی در شرایط بی وزنی انجام می گیرد. مکان قرارگیری ایستگاه فضایی چین نیز حدود ۳۲ کیلومتر بالاتر از ایستگاه فضایی کنونی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال