هوش مصنوعی شرکت چینی از ChatGPT بهتر است

شرکت چینی توسعه دهنده چت بات در این کشور اعلام کرد به زودی از یک مدل هوش مصنوعی بهتر از ChatGPT رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت چینی iFlytech اخیرا از هوش مصنوعی خود رونمایی کرده بود که می تواند ور بخش های اصلی صنعت مورد استفاده قراربگیرد. این […]

شرکت چینی توسعه دهنده چت بات در این کشور اعلام کرد به زودی از یک مدل هوش مصنوعی بهتر از ChatGPT رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت چینی iFlytech اخیرا از هوش مصنوعی خود رونمایی کرده بود که می تواند ور بخش های اصلی صنعت مورد استفاده قراربگیرد. این مدل زبانی با نام اسپارک دسک قرار است تا ماه اکتبر امسال عملکردی بهتر از ChatGPT ارائه کند.

شرکت OpenAI که سال گذشته برای نخستین بار از ربات گفتگو گر خود رونمایی کرده بود در واقع با تعریف یک ربات معیار باعث شد تا همه شرکت ها به دنبال رقابت با آن و یا پیشی گرفتن از آن باشند.

پس از شرکت هایی مانند گوگل و بایدو که چت بات هوش مصنوعی خود را عرضه کردند، OpenAI همچنان با عرضه نسخه پیشرفته ChatGPT و تقویت آن در این موضوع پیشگاه است. اکنون نیز شاهد پیشرفت شرکت هایی مانند علی بابا و iFlydesk هستیم که می خواهند ChatGPT را پشت سر بگذارند.

لیو شینگفنگ، رییس شرکت iFlydesk مدعی شد این شرکت با تجزیه و تحلیل های مسیر مربوط به ChatGPT توانسته با کمک نیازهای مشتریان خود یک هوش مصنوعی عمومی با ۷ شایستگی تولید کند. این شرکت طی یک رویداد زنده این قابلیت ها را به نمایش گذاشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال