اعلام رسانه های چینی از موفقیت آمیز بودن واکسن تولیدی این کشور

رسانه‌های چینی اعلام کردند واکسن تولیدی این کشور توانسته به صورت موفقیت آمیز آزمایش شود و افرادی که این واکسن را تزریق کردند تا کنون حتی پس از سفر به خارج از کشور به این ویروس مبتلا نشده اند. به گزارش سرویس اخبار پزشکی تکنا، رئیس شرکت داروسازی سینوفارم در کشور چین در مصاحبه اخیر […]

رسانه‌های چینی اعلام کردند واکسن تولیدی این کشور توانسته به صورت موفقیت آمیز آزمایش شود و افرادی که این واکسن را تزریق کردند تا کنون حتی پس از سفر به خارج از کشور به این ویروس مبتلا نشده اند.

به گزارش سرویس اخبار پزشکی تکنا، رئیس شرکت داروسازی سینوفارم در کشور چین در مصاحبه اخیر خود در پکن گفته است: از واکسن جدید ساخته شده ۱۰۰ هزار نفر واکسینه شدند و از این تعداد نیز حدود ۵۶ هزار نفر به سفر های خارجی رفتند. تاکنون هیچ کدام از افرادی که از کشور خارج شده اند کرونا نگرفتند و حتی در میان افراد واکسینه شده نیز علایم منفی مشاهده نشده است.

لیو جینگجن ادامه داد: در میان افراد واکسینه شده برخی کارکنان شرکت ملی نفت، کارکنان شرکت پتروشیمی و حتی کارکنان شرکت هواوی نیز حضور داشتند که به ماموریت های کاری خارج از چین سفر کرده بودند. به عنوان مثال ۹۰ نفر از کارمندان دفتر هواوی در مکزیک واکسینه شده اند که تاکنون به این ویروس مبتلا نشده اند. اما ده تن از کسانی که این واکسن را دریافت نکرده بودند به کووید ۱۹ مبتلا شدند.

تائو لیناّ، متخصص واکسن در شرق چین طی مصاحبه ای اعلام کرد: تمامی افرادی که از این واکسن استفاده کردند در سلامت کامل هستند که این موضوع موفقیت این واکسن را نشان می دهد. وی تاکید کرد به زودی واکسن سینوفارم (Sinopharm) وارد بازار خواهد شد.

لیو، رئیس شرکت تولید کننده این واکسن از آزمایش های مرحله سوم کلینیکی آن در کشورهایی مانند مارات، مصر، بحرین، پرو و ​​مراکش با بیش از ۵۰ هزار داوطلب خبر داد. وی اضافه کرد: داده های علمی این آزمایشات نشان می دهد که توانایی این واکسن برای مقابله با کرونا کافیست. تا پایان سال جاری میلادی نیز حدود 100 میلیون دوز از این واکسن تولید میشود. و تا سال آینده نیز با تولید یک میلیارد دوز از آن، کل مردم چین از آن استفاده خواهند کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال