برای نخستین بار افزایش تعداد میلیونرهای چینی ؛ آمریکا در رتبه دوم

چین با عبور از یک کشور نوظهور و تبدیل شدن به یک کشور صنعتی ، ثروتمندان بسیاری را در خود جمع کرده است. طبق گزارش شرکت خدمات مالی و بانکداری کردیت سوئیس از بین 10 درصد جمعیت پولدار در جهان ، 100 میلیون از انها چینی هستند. در حالیکه آمریکا با 99 میلیون نفر از […]

چین با عبور از یک کشور نوظهور و تبدیل شدن به یک کشور صنعتی ، ثروتمندان بسیاری را در خود جمع کرده است. طبق گزارش شرکت خدمات مالی و بانکداری کردیت سوئیس از بین 10 درصد جمعیت پولدار در جهان ، 100 میلیون از انها چینی هستند. در حالیکه آمریکا با 99 میلیون نفر از ثروتمندان برای اولین بار در رتبه دوم قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از گاردین ، اکنون چین با تعداد بیشتر ثروتمندان توانسته است از آمریکا پیشی بگیرد. این موسسه مالی همچنین در ادامه گزارش خود اضافه کرده است : با وجود تنش های اقتصادی که بین ایالات متحده و چین در گرفته، هر دو کشور به ترتیب با 3.8 تریلیون و 1.9 تریلیون دلار، عملکرد بسیار خوبی از لحاظ درآمدزایی داشته اند . با این وجود تعداد افراد ثروتمند در آمریکا حدود 40 درصد است که نسبت به چین بیشتر است.

در سال گذشته میزان افزایش میلیونر های آمریکایی حدود 675 هزار نفر بوده که در نهایت به 18.6 میلیون نفر میرسد. یعنی از هر 14 نفر در آمریکا یک نفر میلیونر محسوب میشود. همین رقم در چین 158 هزار نفر بوده که تنها توانسته به 4.4 میلیون نفر برسد. که حدود 10 درصد از کل دنیا را تشکیل میدهد.

بطور کلی تعداد افراد بزرگسال میلیونر در جهان حدود 46.8 میلیون نفر است که از این میان 55920 فرد بزرگسال از ثروتی برابر با 100 میلیون دلار برخوردار بوده و دارایی های خالص 4830 نفر نیز ارزشی بیش از 500 میلیون دلار دارد. در این آمار آمریکا، چین و ژاپن به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال