بایدو، غول جستجوی چینی اولین گوشی خود در بازار گوشی هوشمند را به زودی عرضه می‌کند

غول جستجوی چینی اولین گوشی هوشمند خود را در هفته های آینده معرفی خواهد کرد. این شرکت پیش از این نیز محصولات هوشمند بسیاری عرضه کرده بود. اما تاکنون به بازار موبایل هوشمند وارد نشده بود. به همین دلیل این محصول اولین تلاش این شرکت در این بازار محسوب میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری […]

غول جستجوی چینی اولین گوشی هوشمند خود را در هفته های آینده معرفی خواهد کرد. این شرکت پیش از این نیز محصولات هوشمند بسیاری عرضه کرده بود. اما تاکنون به بازار موبایل هوشمند وارد نشده بود. به همین دلیل این محصول اولین تلاش این شرکت در این بازار محسوب میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از واحد‌های زیر مجموعه این شرکت با نام Xiaodu وظیفه تمرکز روی دستیار صوتی هوشمند را بر عهده دارد. اکنون این بخش وظیفه ساخت گوشی هوشمند را نیز بر عهده گرفته است. طبق اعلام سخنگوی این شرکت در هفته های آینده باید منتظر معرفی رسمی این دستگاه باشیم. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این گوشی مانند مشخصات سخت افزاری و با تاریخ عرضه به بازار مشخص نشده است.

بخش Xiaudo در شرکت باید و بیشتر روی تولید بلندگوهای هوشمند خانگی فعالیت داشته است. همچنین نرم افزار بکار رفته در روی محصولات نیز نرم افزار DuerOS بوده است. این نرم افزار نوعی سیستم هوش مصنوعی مبتنی بر گفت و گو است که از دستورات کاربران برای انجام کارهای گوناگون استفاده می کنند.

بایدو به عنوان اولین شرکت چینی توانست نمونه ای مانند چت بات ChatGPT به نام Ernie Bot را عرضه کند. البته این شرکت فعالیت پر این حوزه را از سال ها پیش شروع کرده و این چت بات نیز محصول فعالیت های چندساله این شرکت است. همچنین طبق اعلام بایدو این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی را در همه بخش ها و حوزه های فناوری مانند جستجو، خودرو و کسب و کار به کار ببرد. احتمالا گوشی این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از قابلیت های مبتنی بر AI بهره خواهد برد. چت بات این شرکت که سال گذشته رونمایی شد عملکرد قابل قبولی را ارایه کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال