هوش مصنوعی استارتاپ چینی آواتار دیجیتالی تولید می‌کند

یک استارتاپ چینی با نام Deemos Technologies از هوش مصنوعی خود با نام Chat avatar رونمایی کرد. این هوش مصنوعی قادر است شخصیت های دیجیتالی خود را بر اساس توضیحات متنی کاربران بسازد. در واقع مدل سه بعدی این هوش مصنوعی با کمک توضیحات داده شده ایجاد میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

یک استارتاپ چینی با نام Deemos Technologies از هوش مصنوعی خود با نام Chat avatar رونمایی کرد. این هوش مصنوعی قادر است شخصیت های دیجیتالی خود را بر اساس توضیحات متنی کاربران بسازد. در واقع مدل سه بعدی این هوش مصنوعی با کمک توضیحات داده شده ایجاد میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی Chat Avatar با هدف استفاده در صنعت بازی طراحی شده است. با کمک آن کاربران می توانند آواتارهای دیجیتالی تولید کنند. همچنین این نرم افزار می تواند چندین آواتار طراحی شده که از پیش آماده شده است به کاربران پیشنهاد بدهد. این گزینه ها قابل تنظیم هستند و می توانند به نحوی کارآمدتر و مقرون به صرفه تر شخصیت های سه بعدی را بسازند.

البته برای ایجاد تصاویر سه بعدی به سخت افزارهای توسعه یافته نیاز است. در این بین هزینه های توسعه و میائل اخلاقی نیز وجود دارند. همگی این مسائل پیش از استفاده گسترده از چنین نرم افزارهایی باید مورد توجه قرار بگیرد.

دی وو، مدیر عامل و بنیانگذار استارتاپ Deemos در مصاحبه ای اعلام کرد: در توسعه شخصیت های سه بعدی دیجیتالی تفاوت زیادی بین اکنون و یا دو سه سال گذشته وجود ندارد. هنوز هم آواتارهای دیجیتال به جای انسان در فرآیندهایی مانند تولید فیلم و بازی مورد استفاده قرار میگیرند.

این استارت اپ در دانشگاه شانگهای رشد یافته است. هدف از آن نیز ایجاد یک سیستم هویت متاورس و ساخت آواتارهای سه بعدی است. هدف بعدی این شرکت ایجاد امتیازات آماده در تمام دسته های چهره انسان است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال