ورود استارتاپ چینی به بازار گردشگری فضایی و رقابت با ماسک و بزوس

یک شرکت چینی قصد دارد در زمینه گردشگری فضایی با افرادی مانند ایلان ماسک و جف بزوس رقابت کند. این شرکت چینی با هدف انجام پرتاب گردشگری فضایی فعالیت خود را آغاز کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ چینی به نام CAS Space قصد دارد همراه با یک گروه […]

یک شرکت چینی قصد دارد در زمینه گردشگری فضایی با افرادی مانند ایلان ماسک و جف بزوس رقابت کند. این شرکت چینی با هدف انجام پرتاب گردشگری فضایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ چینی به نام CAS Space قصد دارد همراه با یک گروه گردشگری به بازار گردشگری فضایی وارد شود. این شرکت قراردادی با شرکت دولتی مسافرتی امضا کرده است و همراه با یک گروه گردشگری چین به دنبال توسعه و بررسی بازار گردشگری فضایی هستند.

 شرکت CAS Space در حال حاضر روی یک موشک تک مرحله قابل استفاده مجدد کار می‌کند که می‌تواند تنها در ۱۰ دقیقه ۷ مسافر را به خط کارمان در ۱۰۰ کیلومتری سطح دریاهای آزاد زمین ببرد.

 موشک های طراحی شده توسط شرکت CAS Space با موشک های زیرمداری بلواوریجین و اسپیس ایکس مقایسه می‌شود. این شرکت اولین پرواز آزمایشی خود را در سال ۲۰۲۳ انجام خواهد داد و قصد دارد پیش از پرتاب اولین گردشگران، ۱۵ پرواز آزمایشی انجام دهد.

از طرفی دیگر شرکت های تجاری نیز در حال توسعه گردشگری فضایی هستند. شرکت هواپیمایی فضایی دیگری به نام اسپیس ترنسپورتیشن نیز روی یک موشک برای گردشگری فضایی و سفر کردن از نقطه به نقطه دیگر کار میکند و قصد دارد اولین پرواز زیر مداری را در سال ۲۰۲۵ انجام دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال