استارتاپ چینی Pony.ai وظیفه تست وسایل نقلیه بدون سرنشین در کالیفرنیا را بر عهده دارد

رگولاتورهای کالیفرنیایی به استارتاپ چینی Pony.ai اجازه داده اند تا آزمایش وسایل نقلیه بدون سرنشین را در سه شهر کالیفرنیا انجام دهد. در حال حاضر در کالیفرنیا حدود ۵۵ شرکت مجوز فعالیت برای آزمایش وسایل نقلیه خودران را در اختیار دارند. اما دریافت مجوز برای وسایل نقلیه بدون راننده کمی مشکل به نظر می رسد. […]

رگولاتورهای کالیفرنیایی به استارتاپ چینی Pony.ai اجازه داده اند تا آزمایش وسایل نقلیه بدون سرنشین را در سه شهر کالیفرنیا انجام دهد. در حال حاضر در کالیفرنیا حدود ۵۵ شرکت مجوز فعالیت برای آزمایش وسایل نقلیه خودران را در اختیار دارند. اما دریافت مجوز برای وسایل نقلیه بدون راننده کمی مشکل به نظر می رسد. در حال حاضر استارتاپ چینی Pony.ai هشتمین شرکتی محسوب می شود که در ایالت این کشور میتواند مجوزهای لازم را صادر کند. در بین شرکت‌های چینی مستقر در ایالات متحده تنها شرکت Nuro قادر است فعالیت تجاری در این زمینه داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شرکت Pony.ai از سال ۲۰۱۷ تا کنون مجوز آزمایش وسایل نقلیه خودمختار با رانندگان ایمن را در اختیار دارد. بدین ترتیب این شرکت می تواند اتومبیل های بدون راننده را در خیابان‌های مشخص شده آزمایش کند. البته مجوز صادر شده دارای محدودیت هایی نیز هست. به عنوان مثال این خودروها تنها در جاده ها با سرعت مجاز و در هوای پاک و بدون بارندگی آزمایش خواهند شد. آزمایش در روزهای مشخص شده و در بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر انجام خواهد گرفت.

 شرکتهایی که مجوز مربوط به آزمایش خودروهای بدون راننده را دریافت میکنند موظف هستند اوراق قرضه یا مدارکی برای بیمه به مبلغ ۵ میلیون دلار ارائه دهند. همچنین شرکت های مورد نظر وظیفه آموزش اپراتور ها از راه دور را در این زمینه بر عهده دارند دارندگان این مجوز باید طی ۱۰ روز هرگونه برخورد این وسایل بدون راننده را گزارش دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال