کاربران چینی گوشی های اپل بدون وی‌چت را یک زباله الکترونیکی گرانقیمت می دانند

در نظرسنجی که اخیرا انجام شده چینی ها گوشی های اپل بدون وی چت یک دستگاه الکترونیک گرانقیمت می دانند. در این نظرسنجی حدود ۹۵ درصد از شرکت‌کنندگان عنوان کردند اگر بین اپلیکیشن وی چت و گوشی آیفون بخواهند یکی را انتخاب کنند سعی خواهند کرد تا گوشی دیگری را جایگزین اپل کنند. این نظرسنجی […]

در نظرسنجی که اخیرا انجام شده چینی ها گوشی های اپل بدون وی چت یک دستگاه الکترونیک گرانقیمت می دانند. در این نظرسنجی حدود ۹۵ درصد از شرکت‌کنندگان عنوان کردند اگر بین اپلیکیشن وی چت و گوشی آیفون بخواهند یکی را انتخاب کنند سعی خواهند کرد تا گوشی دیگری را جایگزین اپل کنند. این نظرسنجی بین ۱.۲ میلیون کاربر چینی انجام گرفت و همگی اظهار کردند به هیچ عنوان از وی چت دست نمی‌کشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دونالد ترامپ حدود دو هفته پیش طی حکمی به گروه شرکت‌های آمریکایی دستور داد تا تراکنش های مالی با شرکت چینی تنسنت را لغو کنند. از طرفی کلیه کاربران چینی معتقدند گوشی آیفون نیز بدون وی چت یک گوشی گران قیمت محسوب می شود. تصمیم ترامپ در مورد ویچت باعث شده است طرفداران پر و پا قرص اپل در چین به شدت کاهش یابند.

اسکای دینگ که در زمینه فناوری‌های مالی در چین فعالیت دارد می گوید: ممنوعیت استفاده از وی چت باعث شده است که کاربران چینی به جای آیفون به برندهای دیگر گوشی رجوع کنند. زیرا آنها ویچت را مهمتر از آیفون می دانند. وی چت یک پیام رسان بسیار محبوب در چین به حساب می آید. به طوری که اکثر چینی ها در بیشتر مواقع در زمان استفاده از گوشی همراه از این اپلیکیشن برای تامین نیازهای خود استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال