کالبدشکافی چیپست آیفون 7 از وجود چیپ مودم اینتل درون آن خبر می‌دهد

در اواسط تیر‎ماه، گزارش‎هایی شنیده می‎شد که شرکت اینتل در حال دریافت سفارش‎هایی از شرکت اپل برای ساخت چیپ‎های مودمی است که برای قابلیت‎های ارتباطی بی‎سیم گوناگون استفاده شده و در مدل‎های تحت سفارش اپراتور AT&T و هم‎چنین برخی دیگر از مدل‎های آیفون 7 جدید به کار گرفته می‎شوند. وب‎سایت Chipworks به کالبدشکافی آیفون 7 […]

در اواسط تیر‎ماه، گزارش‎هایی شنیده می‎شد که شرکت اینتل در حال دریافت سفارش‎هایی از شرکت اپل برای ساخت چیپ‎های مودمی است که برای قابلیت‎های ارتباطی بی‎سیم گوناگون استفاده شده و در مدل‎های تحت سفارش اپراتور AT&T و هم‎چنین برخی دیگر از مدل‎های آیفون 7 جدید به کار گرفته می‎شوند.

وب‎سایت Chipworks به کالبدشکافی آیفون 7 پرداخته است و تنها به جدا کردن قطعات از هم اکتفا نکرده است. این کالبدشکافی حتی فراتر پیش رفته تا چیپ‎های مخصوص استفاده شده در آیفون 7 با شماره‎مدل ‘A1778’ مشخص شود، یعنی مدلی که آن‎ها در اختیار داشته‎اند. این مدل در اپراتورهای AT&T و T-Mobile و سایر شبکه‎های GSM استفاده می‎شود. مشخص نیست که مدل‎های CDMA اپراتورهای ورایزن و اسپرینت برای مودم‎های خود از مودم‎های شرکت کوالکام هم‎چنان استفاده می‎کنند یا خیر.

چیپ مودم اینتل داخل آیفون 7

تمامی پلت‎فرم شبکه‎ی پشتیبانی کننده از تلفن‎همراه پیدا شده در آیفون 7 شامل یک مودم (با شماره‎مدل XMM7360)، دو فرستنده و گیرنده‎ی RF، و یک مدار یکپارچه‎ی مدیریت برق می‎شود.

Chipworks اعلام کرده است یکی از واحدهای تحت فروش اپراتور ورایزن را نیز تهیه و اعلام می‎کند که مدل‎های CDMA نیز از چیپ‎های اینتل استفاده می‎کنند یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال