کروم ۸۶ از ورود اطلاعات کاربر به جعبه های متنی مبتنی بر HTTP جلوگیری می کند

کروم ۸۶ که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد از ورود اطلاعات کاربر به جعبه های متنی مبتنی بر HTTP جلوگیری خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وب سایت هایی که از پروتکل های HTTP پیروی می کنند از امنیت بالاتری برخوردار هستند. کاربران در هنگام استفاده از اطلاعات خود در […]

کروم ۸۶ که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد از ورود اطلاعات کاربر به جعبه های متنی مبتنی بر HTTP جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وب سایت هایی که از پروتکل های HTTP پیروی می کنند از امنیت بالاتری برخوردار هستند. کاربران در هنگام استفاده از اطلاعات خود در این وب سایت ها امنیت بیشتری را تجربه خواهند کرد. همچنین شرکت های شخص ثالث نیز به این اطلاعات دسترسی نخواهند داشت. البته برخی از وب سایت های مبتنی بر پروتکل های HTTPS نیز ممکن است ناامن باشند. در این سایت ها فرم های HTTPS به عنوان جعبه های متنی استفاده خواهد شد که در آنها ضریب امنیت بسیار پایین است.

اکنون گوگل قصد دارد در کروم ۸۶ کاربران را از این مورد آگاه کند. بدین ترتیب که کاربر در هنگام استفاده از کروم ۸۶ پیام هایی را برای اطلاع از وجود فرم های HTTPS دریافت خواهد کرد. همچنین در این مواقع مرورگر کروم از پرشدن خودکار رمز عبور و نام کاربری جلوگیری کار خواهد کرد تا به این طریق اطلاعات حساس کاربران در اختیار سوءاستفاده کنندگان قرار نگیرد. پیش از این گوگل سعی کرده بود تا کاربران را از طریق اعلام اخطار از وجود وب سایت های ناامن مطلع کند. اما این روش چندان موثر واقع نشده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال