مرورگر کروم به زودی به ویرایشگر پیشرفته اسکرین‌شات مجهز می شود

گوگل برای مرورگر کروم خود ویرایشگر پیشرفته ای را در نظر گرفته که به کاربران اجازه می‌دهد برای ثبت و ویرایش اسکرین شات ها از آن استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گوگل اکنون روی ویرایشگر داخلی برای ویرایش اسکرین شات ها در مرورگر کروم کار می‌کند و احتمالا به زودی نسخه جدید […]

گوگل برای مرورگر کروم خود ویرایشگر پیشرفته ای را در نظر گرفته که به کاربران اجازه می‌دهد برای ثبت و ویرایش اسکرین شات ها از آن استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گوگل اکنون روی ویرایشگر داخلی برای ویرایش اسکرین شات ها در مرورگر کروم کار می‌کند و احتمالا به زودی نسخه جدید آن مربوط به کروم قناری از طریق ابزار جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این ویرایشگر به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند به اسکرین‌شات‌ها شکل‌هایی مانند دایره مربع یا فلش اضافه کند. علاوه بر آن ابزارهای ارائه شده برای ویرایش شامل تنظیم ضخامت قلم ها، شکلک ها و متن برای ویرایش خواهد بود. همچنین امکان سفارشی سازی رنگ و استایل نیز در این ویژگی وجود دارد. به نظر می‌رسد امکانات ویرایشگر جدید گوگل کروم بسیار بالاتر از ویرایشگر مربوط به مایکروسافت اج باشد.

گوگل مراحل آزمایش این ویرایشگر را در سال گذشته آغاز کرده بود. اما هنوز خبری از انتشار گسترده آن نشده است. به نظر می رسد با توجه به وجود مشکلاتی هنوز انتشار آن به طور پایدار انجام نگرفته است. به عنوان مثال در این قابلیت هنگام استفاده از آن در برخی مواقع نوار ابزار این مرورگر ناپدید شده و پس از بارگیری صفحه نیز اسکرین شات حذف میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال