نسخه جدید مرورگر کروم میزان امنیت وبگردی شما را نشان خواهد داد

اگر در حین کار کردن با اپلیکیشن مرورگر خود، به ویژگی‌های امنیتی صفحه وب‌سایت اعتماد کاملی نداشته و البته تمایل به نصب برنامه تکامل‌یافته و بروز شده آن را نیز ندارید، می‌توانید از گزینه بسیار مناسب‌تری استفاده کنید. شرکت گوگل به تازگی از مرورگرجدیدی با نام Chrome Canary پرده برداشته است که در واقع دارای یک پنل امنیتی […]

اگر در حین کار کردن با اپلیکیشن مرورگر خود، به ویژگی‌های امنیتی صفحه وب‌سایت اعتماد کاملی نداشته و البته تمایل به نصب برنامه تکامل‌یافته و بروز شده آن را نیز ندارید، می‌توانید از گزینه بسیار مناسب‌تری استفاده کنید. شرکت گوگل به تازگی از مرورگرجدیدی با نام Chrome Canary پرده برداشته است که در واقع دارای یک پنل امنیتی بوده که در میان تنظیمات مربوط به توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد.

CRNd1LCVAAA4214

در صورت استفاده از این سرویس، نه تنها به متون رمزگذاری شده صفحه مستقر شده دسترسی داشته، بلکه می‌توانید اطلاعات رمزگذاری شده مربوط به تمامی وب‌سایت‌های مرتبط و متصل به آن را نیز مشاهده نمایید. البته از طرفی این مورد به امنیت بیشتر وب‌سایت‌های توسعه‌دهندگان نیز کمک بسزایی خواهد کرد. علاوه بر آن از آنجایی که با ورود به بسیاری از وب‌سایت‌ها، نشانه و آیکونی مربوط به امنیت بالای صفحه (با نشان قفل) در گوشه تصویر ظاهر می‌شود، با استفاده از این سرویس می‌توانید در مورد میزان امنیت آن اطلاعات بسیار مناسبی را کسب کنید و حتی اگر در مورد صفحه‌ای شک داشته باشید، این روش برای شما بسیار کارا خواهد بود. در نهایت باید گفت که با استفاده از برنامه مرورگری اینترنت Canary گوگل (که البته عرضه آن بر روی نسخه‌های مختلف مرورگر کروم کمی زمان‌بر خواهد بود) می‌توانید قبل از ارائه اطلاعات شخصی و مهم خود به وب‌سایتی خاص، در مورد میزان امنیت صفحه مورد نظر اطلاعات بسیار دقیقی را کسب نمایید.

دانلود مرورگر Chrome Canary

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال