قابلیت جدید نسخه اندروید مرورگر کروم: پخش صدای ویدئوهای تحت وب در پس‌زمینه

تا حالا خواسته‎اید که هم‎چنان به صدای یک ویدئوی در حال پخش در نسخه‎ی اندرویدی مرورگر کروم حتی اگر اپلیکیشن دیگری را باز کنید ادامه دهید ولی قادر به این کار نبوده باشید؟ به دنبال جابجا شدن به یک اپلیکیشن دیگر پخش ویدئو و هم‎چنین صدا متوقف می‎شود، ولی به نظر می‎رسد گوگل صدای درخواست […]

تا حالا خواسته‎اید که هم‎چنان به صدای یک ویدئوی در حال پخش در نسخه‎ی اندرویدی مرورگر کروم حتی اگر اپلیکیشن دیگری را باز کنید ادامه دهید ولی قادر به این کار نبوده باشید؟ به دنبال جابجا شدن به یک اپلیکیشن دیگر پخش ویدئو و هم‎چنین صدا متوقف می‎شود، ولی به نظر می‎رسد گوگل صدای درخواست کاربران را شنیده و به آن‎ها احترام گذاشته است. نسخه‎‎ی بتای مرورگر کروم برای اندروید حالا قادر به پخش صدا از یک ویدئو حتی اگر کاملا یک اپلیکیشن دیگر را باز کنید، است.

نسخه‎ی اندرویدی 54 کروم در فاز بتا ارائه شده و حالا قادر به پخش ویدئوهای تحت وب در پس‎زمینه است. یعنی شما می‎توانید به سادگی به شنیدن سخنرانی یک فرد در حالی‎که فایل‎های پی‎دی‎اف دستگاه خود را بررسی می‎کنید، ادامه دهید. احتمالات دیگری که به دنبال این قابلیت به همراه می‎آید بی‎نهایت است.

زمانی که شما به یک اپلیکیشن دیگر در حینی که ویدئو هم‎چنان در حال پخش است جابجا می‎شوید، یک نوتیفیکیشن مشاهده خواهید کرد که دارای کلیدهای کنترلی مکث و پخش برای صدا است، بنابراین به راحتی بتوان این قابلیت ساده را بدون اهمیت به اپلیکیشن دیگری که باز کرده‎اید، کنترل کرد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چه زمان فاز بتای این اپلیکیشن به اتمام می‎رسد و به منظور ارائه‎ برای عموم آماده خواهد بود، ولی فعلا شما می‎توانید با رفتن به پلی‎استور گوگل نسخه‎ی بتای این اپلیکیشن را امتحان کنید، البته باید توجه داشته باشید ممکن است با باگ‎هایی همراه باشد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال