مرورگر کروم اندروید با قابلیت‎های جدید و بهبود عملکرد به‎روزرسانی شد

گوگل برای مرورگر کروم خود برای دستگاه‎های اندرویدی نسخه‎ی پایداری را در پلی‎استور عرضه کرده است. پس از محک زدن کامل Chrom 58 در کانال بتای این شرکت، این نسخه‎ی جدید در اختیار تمامی کاربران اندرویدی قرار داده شده است. Chrome 58 در واقع قابلیت کاملا جدید یا نوآورانه‎ای ندارد. به جای آن، برخی از […]

گوگل برای مرورگر کروم خود برای دستگاه‎های اندرویدی نسخه‎ی پایداری را در پلی‎استور عرضه کرده است. پس از محک زدن کامل Chrom 58 در کانال بتای این شرکت، این نسخه‎ی جدید در اختیار تمامی کاربران اندرویدی قرار داده شده است.

Chrome 58 در واقع قابلیت کاملا جدید یا نوآورانه‎ای ندارد. به جای آن، برخی از مشکلات پایداری و مربوط به بحث عملکرد این مرورگر که پیش از به‎روزرسانی وجود داشته‎اند، رفع شده است.

در بین موارد جدید می‎توان به این اشاره کرد که گوگل در آخرین ورژن مرورگر خود قابلیت مشاهده و مدیریت دانلودهای در حال پیشرفت را لحاظ کرده است. کاربر پس از آپگرید کردن به Chrome 58 قادر به انجام این موارد از صفحه‎ی دانلودها خواهد بود.

علاوه بر این، کاربر می‎تواند به شکل سریع‎تری داده‎های مربوط به گردش خود در اینترنت را مشاهده یا پاک کند، چون گوگل صفحه‎ی هیستوری را با طراحی جدیدی همراه کرده است. جدا از این قابلیت‎های جدید، توسعه‎دهندگان این اپ هم‎چنین یک ژست حرکتی جدیدی لحاظ کرده‎اند.

به لطف جدیدترین به‎روزرسانی مرورگر کروم برای اندروید، کاربران حال قادر به اعمال یک فشار طولانی بر روی یک لینک برای باز کردن آن در یک تب جدید در مرورگر هستند. طبیعتا، تغییرات داخلی متعددی نیز صورت گرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال