قابلیت لیست مطالعه مرورگر سافاری به نسخه iOS کروم می‎آید

یکی از قابلیت‎های مرورگر سافاری اپل لیست مطالعه‎ی آن است. به طور کلی این قابلیت لیستی از وب‎سایت‎ها و مقالاتی به وجود می‎‎آورد که شما می‎توانید برای مطالعه در آینده زمانی که وقت آزاد دارید، ذخیره کنید. باید پذیرفت که اپلیکیشن‎ها و خدمات دیگری نظیر Pocket با قابلیت‎های مشابه وجود دارد ولی این لیست مطالعه […]

یکی از قابلیت‎های مرورگر سافاری اپل لیست مطالعه‎ی آن است. به طور کلی این قابلیت لیستی از وب‎سایت‎ها و مقالاتی به وجود می‎‎آورد که شما می‎توانید برای مطالعه در آینده زمانی که وقت آزاد دارید، ذخیره کنید. باید پذیرفت که اپلیکیشن‎ها و خدمات دیگری نظیر Pocket با قابلیت‎های مشابه وجود دارد ولی این لیست مطالعه جزو قابلیت‎های داخلی خود این مرورگر محسوب می‎شود.

با توجه به این صحبت‎ها، به نظر می‎رسد که شرکت گوگل احتمالا قابلیت مشابهی را برای مرورگر خود معرفی می‎کند. براساس گزارش وب‎سایت 9to5Mac، شرکت گوگل به تازگی بیلد پایداری از کروم 57 را برای سیستم‎عامل‎های مک، ویندوز و لینوکس ارائه داده است، به عبارتی یعنی نسخه‎ی موبایل این مرورگر نیز به زودی ارائه می‎شود و همان‎طور که در تصویر بالا مشاهد می‎کنید نسخه‎ی iOS مرورگ کروم از قابلیت لیست مطالعه بهره می‎برد.

گرچه به نظر می‎رسد که گوگل به نسبت اپل موفق‎تر عمل کرده است چون براساس ادعای این گزارش، این شرکت موفق شده که مقالاتی که کاربر ذخیره کرده‎ است را در دسته‎های “مطالعه نشده” و “صفحاتی که مطالعه شده” طبقه‎بندی کند، به عبارتی کاربر  قادر به این خواهد بود که ببیند کدام مقالات را مطالعه و کدام‎ها را مطالعه نکرده است تا آشفته و گیج نشود.

می‎بایست اشاره کنیم که این قابلیت آن‎قدر چشم‎‏گیر نیست ولی یکی از مواردی است که باعث بهبود تجربه‎ی کاربری می‎شود و اپل در مرورگر سافاری خود بایستی لحاظ می‎کرده است. خبری مبنی بر این‎که چه زمانی آخرین نسخه‎ی کروم برای iOS ارائه می‎شود منتشر نشده است ولی یقینا به محض آگاهی به استحضار شما می‎رسانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال