نسخه ویندوز مرورگرکروم با طراحی متریال و بهبود مصرف باتری آپدیت شد

مایکروسافت در طی ماه‎های اخیر عملکرد مرورگر کروم را در رابطه با بحث مصرف باتری بارها مورد انتقاد قرار داده است، ولی گوگل نیز پاسخ دادن به این انتقادات را با به‎روزرسانی مرورگر خود شروع کرده است. Chrome 53 این هفته برای کانال پایدار (کانال‎های انتشار کروم در سه دسته توسعه‎دهندگان، بتا و پایدار قرار […]

مایکروسافت در طی ماه‎های اخیر عملکرد مرورگر کروم را در رابطه با بحث مصرف باتری بارها مورد انتقاد قرار داده است، ولی گوگل نیز پاسخ دادن به این انتقادات را با به‎روزرسانی مرورگر خود شروع کرده است. Chrome 53 این هفته برای کانال پایدار (کانال‎های انتشار کروم در سه دسته توسعه‎دهندگان، بتا و پایدار قرار می‎گیرند) ارائه شده است و باعث شده است در بحث پخش ویدئو عملکرد مصرف توان پردازنده‎ی گرافیکی و پردازنده بهتر شود، علاوه بر این‎که مصرف باتری و عملکرد کلی این مرورگر نیز بسیار بهتر شده است.

جدا از بهبود عملکرد باتری، آخرین به‎روزرسانی مرورگر کروم نیز در بحث نمایش در نمایشگرهای تراکم بالا (HiDPI) تغییراتی انجام داده و ظاهر این مرورگر نیز با طراحی متریال آپدیت شده است. شما متوجه خواهید شد که تب‎ها، ظاهر آیکون‎ها، نوار نوابری و به طور کلی رابط کاربری بسیار حالت هموارتری به خود گرفته است. گوگل هم‎چنین برای حالت incognito (گردش به صورت ناشناس در وب) یک حالت تیره (dark mode) فعال کرده است و کاربران ویندوز 10 حالا می‎توانند پشتیبانی از ایموجی‎های رنگی را داشته باشند. اگر به صورت خودکار نسخه‎ی مرورگر شما به Chrome 53 به‎روزرسانی نشده است، شما می‎توانید با رفتن به قسمت help > about مرورگر کروم خود به صورت دستی و اجباری آن را آپدیت کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال