نسخه جدید سیستم عامل کروم از Google Now بهره می‌برد

پیش از این شرکت بزرگ گوگل با ارائه سیستم‌عامل متن‌باز کروم، جای خود را نیز در بازار سیستم‌عامل‌ها هم باز کرد. حال این شرکت به کاربران سیستم‌عامل خود، این نوید را داده است که به زودی از امکانات کروم لانچر نسخه 2.0 بهره‌مند خواهند شد. ورژن جدید سیستم‌عامل کروم به صورت یک تب روی مرورگر […]

پیش از این شرکت بزرگ گوگل با ارائه سیستم‌عامل متن‌باز کروم، جای خود را نیز در بازار سیستم‌عامل‌ها هم باز کرد. حال این شرکت به کاربران سیستم‌عامل خود، این نوید را داده است که به زودی از امکانات کروم لانچر نسخه 2.0 بهره‌مند خواهند شد.

ورژن جدید سیستم‌عامل کروم به صورت یک تب روی مرورگر شرکت گوگل قرار گرفته است و این شرکت به‌منظور راحتی و آسان‌تر کردن کار کاربران، امکان دسترسی به منوی جستجو را به لانچر جدید اضافه کرده است.

اکثر کاربران با سرویس محبوب Google Now آشنایی دارند. این سرویس که وظیفه هماهنگی، یادآوری و اطلاع رسانی کارهای کاربران را نظیر قرارهای کاری به عهده دارد، به نسخه جدید سیستم‌عامل کروم اضافه شده است.

بد نیست بدانید که در نسخه جدید این لانچر، اگر کاربری از جایی به جایی دیگر سفر کند، ساعت خود را با منطقه جغرافیایی جدید، هماهنگ می‌کند. از دیگر قابلت های نسخه جدید می‌توان باز شدن فایل‌های فشرده رمزدار و اضافه شدن اپلیکیشن‌های لیست شده را نام برد.

یکی دیگر از مواردی که در نسخه آزمایشی Chrome OS به چشم می‌خوردT استفاده از سبک طراحی متریال گوگل است. ظاهراً امکان به‌روزرسانی برای افرادی که کاربر سیستم‌عامل کروم هستند و کروم بوک دارند، از هفته آینده و از قسمت تنظیمات، در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال