قابلیت Night Mode به سیستم عامل کروم اضافه می‎شود

تم‌های تاریک یا همان قابلیت شب ویژگی جدیدی در میان برنامه‌ها نیستد اما توسعه‌دهندگان مدت زمان زیادی را برای اجرای این قابلیت‌ها صرف می‌کنند. به عنوان مثال، توییتر بعد از چندین سال تصمیم گرفت تا این قابلیت را به برنامه‌ی خود در گوشی‌های‌هوشمند اضافه کند و به تازگی نیز یوتیوب آن را به سایت خود […]

تم‌های تاریک یا همان قابلیت شب ویژگی جدیدی در میان برنامه‌ها نیستد اما توسعه‌دهندگان مدت زمان زیادی را برای اجرای این قابلیت‌ها صرف می‌کنند. به عنوان مثال، توییتر بعد از چندین سال تصمیم گرفت تا این قابلیت را به برنامه‌ی خود در گوشی‌های‌هوشمند اضافه کند و به تازگی نیز یوتیوب آن را به سایت خود اضافه کرده است.

حالا به نظر می‌رسد که گوگل نیز به زودی از قابلیت حالت شب برای مرورگر کروم رونمایی خواهد کرد. یکی از کاربران Reddit با ارسال مطلبی در این وب‌سایت به نسخه‌ی جدیدی از گوگل‌کروم که فعلا به صورت آزمایشی در حال اجرا است اشاره کرده که در این نسخه می‌توان شاهد قابلیت Night Mode و تم‌های تاریک بود. بنابراین در شرایط کم‌نور، کاربران با استفاده از حالت شب می‌توانند به راحتی به وب‌گردی بپردازند و نیازهای خود را از طریق مرورگر گوگل‌کروم برطرف کنند.

گوگل که به تازگی این قابلیت را بر روی وب‌سایت یوتیوب نیز اضافه کرده احتمالا هرچه سریع‌تر آن را برای گوگل‌کروم نیز در نظر خواهد گرفت. فعلا این قابلیت در نسخه‌ی آزمایشی گوگل‌کروم دیده شده و باید منتظر به‌روزرسانی بعدی این نرم‌افزار باشیم تا مشخص شود آیا می‌تواند در حالت کم‌نور نیز از گوگل‌کروم تاریک استفاده کرد یا خیر؟

پیش از این نیز شایعاتی در مورد حالت شب گوگل‌کروم بر روی نسخه‌ی 7 اندروید منتشر شده بود اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. احتمالا کاربران اندرویدی نیز باید منتظر اندروید O و نسخه‌ی جدید مرورگر کروم باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال