گوگل پشتیبانی از استاندارد WebGL 2.0 را به مرورگر خود اضافه کرد

گوگل در به‌روزرسانی جدیدی که برای گوگل کروم منتشر کرده، پشتیبانی از استاندارد WebGL 2.0 را به مرورگر خود اضافه کرده است؛ بنابراین در نسخه‌ی گوگل کروم 56 و بالاتر، امکان استفاده از این استاندارد در محتوای وب به وجود آمده که باعث افزایش سرعت، عملکرد و بهبود تکسچرهای وب‌سایت‌های مختلف می‌شود. علاوه بر این، […]

گوگل در به‌روزرسانی جدیدی که برای گوگل کروم منتشر کرده، پشتیبانی از استاندارد WebGL 2.0 را به مرورگر خود اضافه کرده است؛ بنابراین در نسخه‌ی گوگل کروم 56 و بالاتر، امکان استفاده از این استاندارد در محتوای وب به وجود آمده که باعث افزایش سرعت، عملکرد و بهبود تکسچرهای وب‌سایت‌های مختلف می‌شود. علاوه بر این، پشتیبانی از استاندارد WebGL 2.0 باعث می‌شود تا گوگل‌کروم از OpenGL ES 3 نیز که در به‌روزترین بازی‌های موبایلی استفاده می‌شود پشتیبانی کند تا شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور بتوانید بازی‌های موبایلی خود را بر روی این مرورگر نیز اجرا کنید.

به‌روزرسانی جدید گوگل‌کروم برای تمامی مناطق منتشر شده و احتمالاً از همین امروز بتوانید این به‌روزرسانی را دریافت کنید هرچند کاربران اندرویدی باید کمی بیشتر منتظر بمانند. دو مرورگر مطرح دنیای وب‌، فایرفاکس و اپرا نیز از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند اما از آن‌جایی که حدود 56 درصد از کاربران اینترنت، از گوگل کروم استفاده می‌کنند به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی نقش مهم‌تری را ایفا خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال