کاربران کروم می‌توانند با کمک این مرورگر به قابلیت Nearby Share در ویندوز دسترسی پیدا کنند

گوگل اعلام کرد قابلیت Nearby Share از طریق مرورگر کروم در اندروید ۱۱ اضافه شده و کاربران می‌توانند برای انتقال سریع فایل ها از این قابلیت استفاده کنند. پیش از این بخش توسعه گوگل اعلام کرده بود که این قابلیت تنها به گوشی‌های اندرویدی مربوط نیست و پلت‌فرم‌های دیگر نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. […]

گوگل اعلام کرد قابلیت Nearby Share از طریق مرورگر کروم در اندروید ۱۱ اضافه شده و کاربران می‌توانند برای انتقال سریع فایل ها از این قابلیت استفاده کنند. پیش از این بخش توسعه گوگل اعلام کرده بود که این قابلیت تنها به گوشی‌های اندرویدی مربوط نیست و پلت‌فرم‌های دیگر نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Nearby Share چند ماهی است که از طریق بتای Play Services برای برخی از گوشی های اندروید فعال شده است. پس از آن گوگل طی یک بیانیه اعلام کرد از این پس کاربران سیستم عامل ویندوز نیز می توانند از طریق مرورگر کروم از این قابلیت استفاده کنند.

قابلیت Nearby Share به کاربر امکان می دهد تا فایل های مورد نظر خود را به راحتی به دستگاه های تحت پشتیبانی ارسال کند. برای این کار کاربران باید این قابلیت را در مرورگر کروم به طور دستی فعال کنند. این قابلیت در صفحه فلگ های کروم قرار دارد. با ریستارت کردن مرورگر می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. گوگل یکسال برای طراحی این قابلیت زمان صرف کرده است. همچنین گوگل اعلام کرد تا یک ماه دیگر این قابلیت را برای تمامی کاربران اندروید فعال خواهد کرد. اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال