کروم به دو قابلیت جدید Memory Saver و Energy Saver مجهز شد

دو قابلیت جدید Memory Saver و Energy Saver با هدف بهبود عملکرد و افزایش سارژذهی به مرورگر کروم اضافه شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گزارش ورج آمده است گوگل دو قابلیت جدید به مرورگر کروم اضافه کرده است. یکی از این قابلیت ها باعث بهبود عملکرد این مرورگر میشود و دیگری […]

دو قابلیت جدید Memory Saver و Energy Saver با هدف بهبود عملکرد و افزایش سارژذهی به مرورگر کروم اضافه شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گزارش ورج آمده است گوگل دو قابلیت جدید به مرورگر کروم اضافه کرده است. یکی از این قابلیت ها باعث بهبود عملکرد این مرورگر میشود و دیگری قادر است افزایش شارژ دهی را با محدودکردن فعالیت های پس زمینه انجام دهد.این دو قابلیت از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته اند. Memory Saver می تواند تا ۳۰ درصد باعث کاهش حافظه اشغال شده توسط کروم شود. قابلیت دیگر یعنی Energy Saver نیز در زمان درصد پایین باتری لپ تاپ شارژ دهی را افزایش دهد.

قابلیت Memory Saver با کاهش فضای اشغال شده دیگر تب ها که از آنها بازدید نمیشود می‌تواند تجربه کاربران را در زمان وب گردی افزایش دهد. حتی امکان اضافه کردن برخی وبسایت ها به فهرست این قابلیت وجود دارد تا فعالیت آنها در پس زمینه ادامه یابد.

قابلیت انرژی سیور نیز فعالیت های پس زمینه وبسایت های دارای تصاویر متحرک را کاهش می دهد. بدین ترتیب با فعال شدن این قابلیت شارژ دهی بهبود می یابد. هنوز مشخص نیست این ویژگی تا چه اندازه می تواند شارژ دهی باتری را بیشتر کند. هر دو قابلیت بتدریج در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. این دو ویژگی به منوی سه نقطه گوگل کروم قابل مشاهده هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال