موتور شبکه سازی سیسکو خطاهای شبکه را پیش بینی می کند

سیسکو قصد دارد با کمک هوش مصنوعی نوعی موتور شبکه‌سازی پیش بینانه طراحی کند که در آن امکان پیش‌بینی خطای شبکه وجود داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیسکو قصد دارد از هوش مصنوعی برای پیش بینی خطاهای احتمالی شبکه استفاده کند. به گفته این شرکت از دو سال پیش تاکنون […]

سیسکو قصد دارد با کمک هوش مصنوعی نوعی موتور شبکه‌سازی پیش بینانه طراحی کند که در آن امکان پیش‌بینی خطای شبکه وجود داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیسکو قصد دارد از هوش مصنوعی برای پیش بینی خطاهای احتمالی شبکه استفاده کند. به گفته این شرکت از دو سال پیش تاکنون تلاش هایی برای طراحی موتور تجزیه و تحلیل انجام گرفته که در آن امکان پیش‌بینی خطای شبکه قبل از وقوع وجود دارد و پس از یکپارچگی کافی و آموزش دقیق راه حل آن نیز به صورت خودکار ارائه می شود.

سیسکو در طی دو سال مطالعات داخلی اعلام کرد با بررسی ۴۵ درصد از پیشروان فناوری اطلاعات و تحقیق های انجام گرفته در این زمینه، بزرگترین مشکل در سال ۲۰۲۱ همان اختلالات ناگهانی شبکه بوده است. به گفته سیسکو این فناوری تحلیلی می‌تواند به صورت پیش بینی کننده با کمک حجم عظیمی از داده های مربوط به فرایند شبکه سازی حل این مسئله را به عهده بگیرد.

 سخنگوی سیسکو در مصاحبه‌ای با رسانه رجیستر می گوید: موتور پیش بینی کننده سیسکو شامل مدل های مختلف یادگیری ماشین است و امکان رفع مشکلات را به صورت خودکار فراهم می کند. بیانیه کوتاه رابینز به عنوان مدیر اجرایی نشان می دهد این شبکه پیشگویانه توسط مشتریان آزمایش شده و این فناوری توانسته در زمان و هزینه این مشتریان صرفه جویی کند.

جزئیات دقیق تر در مورد این سیستم سیسکو منتشر نشده و مشخص نیست از چه طریقی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما به گفته این شرکت احتمالاً اطلاعات بیشتر طی رویدادی در ژوئن سال آینده ارائه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال