رونمایی سیتیزن از دو ساعت جدید که برای کاهش خستگی تکنولوژی ناسا را بکار می برند

شرکت سیتیزن طی حضور در نمایشگاه CES2023 دو ساعت جدید نیز رونمایی کرده است. این دو ساعت قابلیت های متنوعی را به کاربر ارائه می کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی ناسا، به کاهش خستگی کاربر نیز کمک می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر برندهای زیادی در جهان […]

شرکت سیتیزن طی حضور در نمایشگاه CES2023 دو ساعت جدید نیز رونمایی کرده است. این دو ساعت قابلیت های متنوعی را به کاربر ارائه می کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی ناسا، به کاهش خستگی کاربر نیز کمک می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر برندهای زیادی در جهان در حال تولید ساعت های مختلف هستند. همه آنها نیز ویژگی های برای نظارت روی سلامتی دارند. سیتیزن برای ساعت های خود از فناوری ناسا استفاده کرده است.

وبسایت Android Athority گزارشی در مورد این ساعت ها منتشر کرده که در آن به هوش مصنوعی ویژه بکار رفته در این ساعت ها اشاره دارد. این هوش مصنوعی با اپلیکیشن YouQ نیز سازگار است. اپلیکیشن مورد نظر طی همکاری با IBM Watson studio توسعه یافته و می تواند طی یک بازه زمانی ۷ الی ۱۰ روزه روی الگوی خواب نظارت کند.

فناوری استفاده شده در این ساعت استفاده از آزمون Psychomotor vigilance Task است که ناسا برای فضانوردان ایستگاه فضایی و برای نظارت بر خستگی فرد انجام میشود. به گفته سیتیزن این آزمون ها با استفاده از اپلیکیشن YouQ و بصورت کوتاه و روزانه انجام میگیرد تا میزان هوشیاری فرد آن اره میزی شود.در نهایت این داده ها جمع آوری و بررسی شده و توصیه های برای بهبود کیفیت زندگی به کاربر ارائه میشود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال